فرمانده بسیج قوه قضاییه خبر داد:

آزادی پنج هزار زندانی جرایم مالی و غیرعمد تا پایان سال

تهران (پانا)-فرمانده بسیج قوه قضاییه گفت تاکنون دو هزار زندانی با تلاش بسیج قوه قضاییه و کمک‌های خیران آزاد شده‌اند و تا پایان سال، دوهزار زندانی دیگر که به دلایل جرایم غیرعمد و مالی در زندان هستند نیز آزاد می‌شوند البته هدفگذاری ما این است که این رقم را به پنج هزارنفر برسانیم.

کد مطلب: ۱۱۵۴۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آزادی پنج هزار زندانی جرایم مالی و غیرعمد تا پایان سال

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه و بسیج قوه قضاییه، سعید عمرانی درنشست خبری اختتامیه جشنواره ملی شعر سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: بعداز شهادت سردار سلیمانی گلی در عالم شکفت که بوی عطر آن عالم را فراگرفته است و در اقصی نقاط عالم آزادگان و آزادی خواهان جهان شجاعت و ایثار و خدمات سردار سلیمانی را ستایش می کنند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی خدمتگزاری به مردم و حفظ کرامت انسانی را واجب می دانستند و امروز مسئولان نظام باید از این رفتار سرمشق بگیرند و به نظر می رسد دستاورد های تفکر ایشان هر چند فقط یک سال از شهادت ایشان گذشته است ولی به اندازه سال های بسیار است.

عمرانی اظهارداشت: سردار سلیمانی فردی بود که جان عزیزش را از چهل سال قبل برای خدمت به مردم کف دست گرفته بود و امروز همه ما باید از سیره و روش این مرد بزرگ الهام بگیریم و با حضور همه جانبه در عرصه های مختلف به مردم خدمت کنید.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه اضافه کرد: در همین راستا چهارشنبه های خدمت برای ارتباط مستقیم مردم با مسئولان طراحی شده است که تا رضایت مردم را به همراه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم تشییع سردار سلیمانی ۲۵ تا ۲۸ میلیون نفر در سراسر کشور شرکت کردند و این خود نشانه عنایت الهی و تأیید صحت و صدق این مسیر در راه حضرت حق است.

عمرانی افزود: در لبیک به ندای رهبری امروز بسیج در کنار تولید کننده قرار گرفته تا با کمک دستگاه قضایی به رونق و جهش تولید کمک کند همچنین در قوه قضاییه بیش از ۴۵۰۰ بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند اهدا شد و هم خدمت رسانی در داخل بخش های کرونایی در بیمارستان ها را به انجام رسانده است.

عمرانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: چهره های مطرح فرهنگی و هنری جامعه که به واسطه بعضی بی مهری ها کنار زده شدند یا خدای ناکرده جذب گروه های معاند شده اند به نحوی عمل شود تا به دامن انقلاب و نظام برگردند.

وی خطاب به اصحاب رسانه افزود: شما اصحاب رسانه بدانید رسالتی زینب گونه دارید؛ همانگونه که حضرت زینب کبری (س) پیام کربلا را در طول تاریخ به جهانیان رساندند شما اصحاب رسانه امروز و در این شرایط کرونایی نهاد حکومت را یاری کنید تا آرامش جامعه حفظ شود.

بنا بر این گزارش، این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین هاشمی جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری و توسلی مدیر کانون آفرینش های هنری شهید بهشتی در سالن غدیر دادستانی کل برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار