راه‌اندازی کلینیک «آندومتریوز» در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل

اردبیل (پانا)- مدیر مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل از راه اندازی کلینیک «آندومتریوز» در این مرکز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی کلینیک «آندومتریوز» در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی اردبیل، فینا محمودی ارشادی با اعلام این خبر افزود: این کلینیک از خلاءهای حوزه درمان ناباروری در استان اردبیل بود که جهاددانشگاهی با کادر درمانی دوره دیده در پژوهشگاه ابن سینا نسبت به راه‌اندازی آن اقدام کرده است.

او با بیان اینکه کلینیک مذکور علاوه بر احصاء نیازهای حوزه سلامت باروری استان به هدایت درست بیمار و جلوگیری از گمراهی و بروز مشکلات در مسیر درمان کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: این مرکز در بخش اتاق عمل و کلینیک‌های تخصصی مردان و زنان، آندومتریوز، آزمایشگاه تشخیص طبی و ژنتیک، بخش جراحی محدود و سرپایی، کمک باروری و مشاوره ژنتیک، مامایی، تغذیه و روانشناسی، آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان است.

مدیر مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اینکه میزان موفقیت درمان در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل مطابق با میانگین کشوری و جهانی است، یادآور شد: روش ‌های درمان ناباروری از جمله IUI ،IVF و میکرواینجکشن، فریز و نگهداری جنین، اسپرم، تخمک و همچنین تعیین جنسیت در این مرکز انجام می‌ شود.

محمودی ارشادی، مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی استان اردبیل را یکی از مجهزترین مراکز درمانی شمال غرب کشور دانست، ادامه داد: این مرکز با بهره‌مندی از دانش فنی پژوهشگاه رویان که یکی از نهادهای معتبر درمان ناباروری است، توانسته در این زمینه موفقیت‌های خوبی کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار