رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

دوره‌های آموزش خانواده بصورت مجازی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری دوره‌های آموزش خانواده بصورت مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دوره‌های آموزش خانواده بصورت مجازی برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد تیمورزاده در این رابطه گفت: بدون تردید همراهی دو نهاد خانه ومدرسه، منجر به تربیت مطلوب می‌شود و اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت کشور محقق خواهد شد.

او ادامه داد: خانه ومدرسه زمانی می‌توانند رسالت آموزشی وتربیتی خود را به نحو مطلوب انجام دهند که هر یک شناخت تربیتی کافی ازنقش خود داشته باشند و برای دستیابی به این شناخت، ضروری است که با آموزش زمینه مشارکت فکری فراهم شود.

تیمورزاده با تاکید بر اجرای دوره‌های آموزش خانواده به صورت مجازی افزود: در امر تربیت فرزندان، باید ازآموزش‌های جامع، سازمان یافته و از پیش طراحی شده به صورت محتواهای الکترونیکی بهره‌مند شد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به دستورالعمل اجرایی آموزش مجازی در دوران کرونا گفت: این دستورالعمل به صورت بخشنامه برای مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران صادر و در آن به آشنا نمودن خانواده‌ها با نحوه ارائه آموزش‌ها، آموزش مجازی، آموزش اعضای خانواده با استفاده از محتواهای الکترونیکی و بسته‌های آموزشی، تاکید شده است.

تیمورزاده عنوان کرد: برقراری ارتباط و هماهنگی بین برنامه‌های خانه ومدرسه و تقویت ارتباط اولیاء مربیان، مشارکت و مسئولیت‌پذیری خانواده‌ها در تربیت فرزندان، ضروری است و افزایش سطح توانایی‌های والدین در ایفای نقش تربیتی خود، آشنایی خانواده‌ها با شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شبکه شاد) و ارائه آموزش خانواده براساس نیازسنجی انجام شده در مدرسه از طریق شبکه شاد از دیگر برنامه‌های این اداره در حوزه آموزش‌های خانواده است .

شایان ذکر است هر مدرسه در قالب برنامه های مجازی آموزش و پرورش مجاز به برگزاری دوره های آموزش خانواده برای اولیا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار