تهیه 300 تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان مراغه ای

مراغه(پانا) - با کمک و همراهی خیران، اولیا دانش آموزان و معلمان برای 300 دانش آموز مراغه ای تبلت و گوشی هوشمند تهیه شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تهیه 300 تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان مراغه ای

با آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور ماه وزارت آموزش و پرورش، اقدام به معرفی نرم‌افزار شاد برای آموزش از طریق فضای مجازی کرد. اما با توجه به نبود زیر ساخت های لازم در کشور و همچین نواقص زیاد نرم افزار شاد باعث شده است همه کاربران، از آموزگاران گرفته تا دانش آموزان با مشکلات زیادی روبه رو شوند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه در گفت و گو با پانا عنوان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جدید به همت خیران، اولیا دانش آموزان و معلمان؛ برای 300 دانش آموز تبلت و گوشی تلفن همراه هوشمند تهیه شده است، ولی باز کمبودهایی در این زمینه وجود دارد که به یاری همشهری‌های مراغه‌ای نیازمند هستیم.

رئیس کمیته امداد مراغه نیز گفت: برای نخستین بار در استان، مرکز نیکوکاری تربیت برای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت فعالیت خود را آغاز کرده است.

اکبر ابراهیمی افزود: هزار و 300 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد 700 نفر فاقد گوشی تلفن همراه و تبلت هستند. با مشارکت خیران از زمان بازگشایی مدرسه 200 دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت به دانش آموزان اهدا شده است.

معاون فناوری شهرستان مراغه ادامه داد: در کنار نبود بستر مناسب اینترنت در کشور و برخی مشکلات شبکه شاد، عدم دسترسی همه دانش آموزان به گوشی و تبلت هوشمند و چالش بزرگی برای مدیران استانی، شهرستانی و اولیا دانش آموزان است.

شاد، به صورت نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند و به صورت وب از طریق سایت این نرم افزار به آدرس shad.ir قابل دسترسی است که امکانات نرم افزاری آن بر روی گوشی‌ها به مراتب بسیار بیشتر از صفحه وب آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار