معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خبر داد

برگزاری دوره‌های مجازی قرآن، عترت و نماز

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دوره‌های مجازی قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره‌های مجازی قرآن، عترت و نماز

به گزاری روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علیرضا کاظمی در خصوص فعالیت های حوزه قرآن، عترت و نماز گفت: اداره کل قرآن عترت و نماز این معاونت با همکاری ستاد اقامه نماز کشور و به همت همکاران مان در مرکز منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش دوره های آموزشی را به صورت مجازی در حال انجام دارند که جا دارد از زحمات استاد قرائتی، نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد اقامه نماز کشور و برادر خوبم زرهانی، قائم مقام ایشان و همکاران بزرگوارشان در این ستاد تشکر کنم. از جمله دوره هایی که برگزار شده است می توان به دوره آموزشی احکام عملی نماز ویژه معلمین پایه سوم ابتدایی دختران به تعداد ۲۰ هزار نفر اشاره کرد.

وی افزود: همچنین برای 20 هزار نفر از مدیران مدارس کشور دوره آموزشی مبین (مدیریت برنامه یاوران نماز) را با محتوای شیوه های جذب دانش آموز به اقامه نماز طراحی کذیم که به صورت مجازی در حال انجام است.

معاون پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش وپرورش ادامه داد: همچنین دوره بیست هزار نفری برای آموزش احکام عملی نماز برای معلمان پایه هشتم پسران متوسطه اول در حال اجرا است که مجموعاً ۶۰ هزار نفر آموزش در حوزه نماز در حال برگزاری است.

وی یاد آورشد: چنانچه تعداد ثبت نام کنندگان دوره های ذکر شده بیش از ظرفیت اعلام شده باشد می توانیم ظرفیت آموزش ها را تا صد هزار نفر افزایش دهیم.

کاظمی ادامه داد: همه اینها در کنار آموزش های ارزشمندی است که در تابستان سال جاری ویژه ائمه جماعات مدارس و همچنین روحانیون و طلاب علوم دینی از تفسیر نور تالیف حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا قرائتی است با عنوان در مسیر نور برای ۵ هزار نفر برگزار شد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات ما پیگیری و زمینه سازی برای برگزاری پیش اجلاسیه های بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز است که مسئولیت دبیرخانه این کار به همکاران عزیز استان یزد واگذار شده است که جا دارد برای این اقدام ارزشمند از همه همکارانم از صف تا ستاد که در این زمینه تلاش کرده اند تقدیر و تشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار