مسابقه "ترنم مهرورزی با کتاب" در منطقه ۱۷

تهران(پانا)- چهارمین مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه خانواده و دانش آموزان با عنوان "ترنم مهر ورزی با کتاب" به صورت مجازی در دبیرستان شهید دکتر چمران منطقه ۱۷ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه "ترنم مهرورزی با کتاب" در منطقه ۱۷

عظیم گل محمدی، مدیر دبیرستان شهید دکتر چمران، در گفت و گو با پانا گفت: دنیای بزرگترها، دنیای فراموشی و دور شدن از شفافیت کودکی است. دنیایی پراز غوغا و دلواپسی و فدا کردن رفاه و آرامش برای چیزهایی که خود موجب ناآرامی هستند. بیش از نیم قرن پیش آنتوان دوسنت اگزوپری، نویسنده خلبان، شاهکار بزرگ ادبیات یعنی شازده کوچولو را نوشت که با ترجمه ها و چاپهای مختلف به تمام جهانیان عرضه شد.‌
وی افزود: اولیای فرهیخته دبیرستان، به طور همزمان و مجازی در آزمون کتابخوانی با منبع کتاب مذکور شرکت کردند. آنان به ۳۰ سوال چهارگزینه ای پاسخ دادند.
گل محمدی گفت: این مسابقه چهارمین سال متوالی است که بین اولیا برگزار می شود و حضور اولیا مانند گذشته پرشور و خاطره انگیز بود. همسران، غرق در تامل و تفکر به سوالات مسابقه ازکتاب "شازده کوچولو" پاسخ دادند. نتیجه، بلافاصله پس از آزمون با استفاده از نرم افزار ویژه اعلام شد و طبق مصوبه شورای دبیرستان، هدایای نقدی باتوجه به رتبه برگزیدگان و متناسب با تراز به دست آمده به حسابشان واریز شد.
وی افزود: بازخوردگیری از آزمون توسط ویدئوها و اظهار نظر شرکت کنندگان، نشان از رضایت و امتنان اولیاء داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار