آغاز چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۵ آذر

تهران (پانا) - حمید مجیدی مهر از داوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن از تاریخ ۱۵ الی ۲۱ آذر به صورت زنده از تلویزیون خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۵ آذر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مجیدی مهر معاون مسابقات و تبلیغ و ترویج مرکز قرآن سازمان اوقاف درباره چهل‌ و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا تلاوت شرکت کنندگان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بر اساس ضوابط فنی و حضور ناظران سازمان اوقاف در صدا و سیمای استان‌ها ضبط می شود. مسابقات بر اساس برنامه زنده تلویزیونی از تاریخ پانزدهم آذر به مدت یک هفته به صورت زنده داوری و برگزار خواهد شد. در این دوره هم داوران ملی و بین‌المللی کشورمان تلاوت‌ها را بررسی می‌کنند.

وی افزود: در مسابقات قرآن کریم، ۱۹۲ نفر از برادران در رشته‌های حفظ بیست جزء، حفظ کل قرآن، ترتیل، قرائت، اذان، تواشیح و دعا خوانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مجیدی ادامه داد: براساس برنامه زمانی اعلام شده از سوی معاونت مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، پخش و داوری مسابقات به غیر از روز‌های ۲۱ و ۲۲ آذرماه، از ساعت ۱۹ شروع و تا۲۳:۳۰ ادامه دارد.

وی در پایان اضافه کرد: در روز ۲۰ آذر‌ماه این مسابقات در دو نوبتِ ۱۳ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۳:۳۰ در جریان خواهد بود. همچنین ۲۱ آذرماه که روز اختتامیه مسابقات است، پخش برنامه از ساعت ۸ آغاز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار