مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

نیازمند کار اجرایی با برنامه هستیم

زنجان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به چالش های موجود در سیستم آموزشی عنوان کرد کار اجرایی با برنامه باید انجام شود و با نظریه پردازی صرف نمی‌توان به اداره امور پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۴۴۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نیازمند کار اجرایی با برنامه هستیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، در این نشست حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به چالش های موجود در سیستم آموزشی گفت: نیازمند کار اجرایی با برنامه هستیم و با نظریه پردازی صرف نمی‌توان به اداره امور پرداخت و بر بازدید‌های میدانی از مناطق بر اساس برنامه‌ریزی تاکید کرد.

وی خواستار نظارت دقیق بر روند کارها و ارائه بازخوردهای لازم به مناطق و واحدهای ذیربط شد.

مظفری با اشاره به لزوم آموزش و تشریح دستورالعمل ها برای ذینفعان، خواستار استفاده از ظرفیت شاد در اجرای این کارگاه ها شد.

وی تاکید کرد: این کارگاه ها حتما با حضور اساتید و صاحب‌نظران و با تعداد بیشتری اجرا شود.

وی با تاکید بر لزوم عدالت آموزشی و منویات مقام معظم رهبری در این خصوص، پیگیری کارگروه‌های جذب و پوشش تحصیلی بازماندگان از تحصیل و فعال سازی آن با استفاده از ظرفیت های برون سازمانی را از وظایف ذاتی و اولویت های مناطق آموزشی برشمرد.

مظفری، الگوپذیری از نمونه های موفق در امور را یکی از ویژگی های سازمان های پویا خواند و با اشاره به فواید این اصل در الگوهای مدیریتی ادامه داد: وقت آن رسیده که گام های نویی در برخی عرصه ها برداشته شود. این گام های نو با مشارکت اولیا بخصوص در زمینه هایی چون تامین تبلت و گوشی برای دانش آموزان بی بضاعت می تواند به تربیت بهتر نسل آینده و شکوفایی استعداد های آن ها منجر گردد.

در این جلسه همچنین حسین حسنلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی گزارشی از نحوه توزیع سرانه ها به جلسه ارائه داد.

در ادامه داود بهرامی معاون آموزش متوسطه در خصوص فعالیت و برنامه های دبیرخانه کشوری سنجش،آموزش و توسعه شایستگی های معلمان متوسطه و کار دانش که در استان زنجان مستقر است، گزارش داد.

همچنین صیاد سلامی معاون آموزش ابتدایی در مورد بسته های تحولی، برنامه ها و اهداف و جامعه آماری آن به ارائه گزارش پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار