تردد بین استانی ۵.۳ درصد کاهش یافت

تهران(پانا)- به گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها وضعیت تردد در جاده‌های شمالی را روان و ترافیک ورودی به تهران را سنگین است همچنین تردد در محورهای برون شهری نسبت به شبانه روز گذشته ۵.۳ درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۱۴۴۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تردد بین استانی ۵.۳ درصد کاهش یافت

به گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها، آخرین وضعیت جوی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، زنجان و قزوین و بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان و مازندران خبر می دهد.

آخرین وضعیت محورهای شمالی نیز نشان دهنده تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) است.

آزادراه قزوین - رشت بارانی و محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده گرمدره و محور شهریار - تهران محدوده زرنان خبر می دهد.

هم چنین براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و 272 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، ۵.۳ درصد کاهش تردد نسبت به روز قبل ثبت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار