«یه روز خاص» را در رادیو نمایش تجربه کنید

تهران (پانا) - رادیو نمایش هر روز با پخش برنامه «یه روز خاص» شنوندگانش را به اندیشیدن تشویق می کند.

کد مطلب: ۱۱۴۳۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
«یه روز خاص» را در رادیو نمایش تجربه کنید

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش،بهناز بستان دوست درباره این برنامه گفت:هر روز در سایتها و شبکه‌های اجتماعی، جمله‌ها و بریده‌هایی از کتابها را می‌بینیم که بسیار پرطرفدارند و بارها برای خود ما پیش آمده که این جمله‌ها و بریده‌ها را خوانده‌ایم و برای دیگران هم فرستاده‌ایم؛ دلیل محبوبیت این جمله‌ها آن است که با وجود آنکه انسانها در همهٔ جهان به دلیل مشغله‌های گوناگون، فرصت و تمرکز کمی برای مطالعهٔ کتابهای جدی و اندیشیدن به حرفها و موضوعات قابل تأمل دارند، نمی‌توانند از نیاز و کشش درونی خود به سمت افکار و ایده‌های متعالی و انسانی و ناب، چشم‌پوشی کنند و در خواندن این جمله‌ها و بریده‌ها و اندیشیدن به آنها حتی برای چند ثانیه، پاسخی به آن میل و کشش درونی خویش می‌یابند.

وی افزود: با توجه به نقش و وظیفهٔ رادیو و به ویژه با نگاه به شعار شبکهٔ رادیو نمایش که پرنیان تخیل و تفکر است، برنامه کوتاه «یه روز خاص» سعی دارد با رویکردی موشکافانه و معناگر پاسخگوی نیاز مخاطب به چنان جمله‌ها و بریده‌های ارزشمندی که ذکر شد، باشد ؛ برنامه‌ای امیدبخش و آرامش‌بخش که خوراکی برای روح و اندیشهٔ شنوندگان رادیو فراهم آورد.

بستان دوست در پایان گفت : برای این برنامه، متناسب با حال و هوای هر روز هفته، جمله‌ها یا بریده‌های ارزشمندی از کتابها انتخاب می‌شود و نویسندهٔ برنامه سمیه خطیب زاده، آن جمله را میان متنی ساده و دوستانه اما دعوت‌کننده به اندیشیدن می‌گنجاند‌ با این هدف که شنونده با شنیدن برنامه، حتی برای چند لحظه هم که شده، بیندیشید و حاصل این اندیشیدن، آن روز را برای او مانند نام برنامه، «یه روز خاص» کند.

گویندگی برنامه را مهرداد مهمان‌دوست و بهناز بستان‌ دوست به عهده دارند. ضمنا تهیه کنندگی این برنامه هم بهناز بستان‌ دوست انجام می دهد.

«یه روز خاص » هر روز ساعت 6:05 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار