دستگاهها برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش هاآماده باشند

رشت ( پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر تقویت و فراگیر شدن بارش ها در تمامی استان از روز شنبه تاکید کرد:  فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی،آمادگی لازم را داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۴۳۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگاهها برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش هاآماده باشند

به گزارش رابط عمومی استانداری گیلان، امیر مرادی با اشاره به این که بر اساس سامانه هشدار سازمان مدیریت بحران کشور بارش ها به صورت فراگیر و در ارتفاعات بالای ۵۰۰ متر شاهد بارش برف در استان خواهیم بود، افزود: نکته مهم و اساسی در این سامانه بارشی روز شنبه سرمایش زیاد آن است.

مرادی اظهار کرد: تمامی فرمانداران و دستگاههای مرتبط آمادگی لازم را از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات داشته باشند تا بتوانیم در سایه همکاری و همدلی مشکلات احتمالی را پشت سر بگذاریم.
وی تصریح کرد: همچنین شهروندان در چنین شرایط جوی از ترددهای غیر ضروری بپرهیزند؛ ضمن آنکه توصیه ها را جدی بگیرند و از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها بپرهیزند
مدیرکل راهداری گیلان نیز گفت: ۵۴۵ نیروی راهدار در قالب ۵۳ اکیپ به همراه ۳۵۱ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری برای رفع مشکلات احتمالی در راههای استان مستقر شده اند
فریبرز مرادی افزود: هموطنان در صورت تردد جاده ای در استان به توصیه های پلیس و راهداری توجه کنند و قبل از حرکت با تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند.
براساس گزارش هواشناسی؛ از روز شنبه تا دوشنبه بارندگی و وزش باد ( برخی نقاط شدید)، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف، احتمال رعد و برق و مه آلودگی در استان مورد انتظار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار