۱۳۰ هزار تخت درمهمانسراهای دستگاهای اجرایی برای بیماران کرونا آماده شد

تهران (پانا) - رییس قرارگاه پشتیبانی طرح شهید قاسم ‌سلیمانی گفت: در طرح محله محور ۱۳۰ هزار تخت در اماکن و مهمانسراهای دستگاه های اجرایی برای بستری کردن بیماران کرونایی آماده شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۳۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
۱۳۰ هزار تخت درمهمانسراهای دستگاهای اجرایی برای بیماران کرونا آماده شد

به گزارش ایرنا، « پیرحسین کولیوند » پنجشنبه شب در شبکه یک سیما افزود: در این طرح محله محور ۲۵۰۰ تیم بسیجی بریا خدمت رسانی به مردم و خانواده ها آماده شده اند تا بتوانیم با اسکان بیماران کرونایی در این اماکن و مهمانسراها شاهد کاهش فوتی ها و بیماران کرونایی در کشور باشیم.

ریس قرارگاه پشتیبانی طرح شهید قاسم سلیمانی یادآورشد که در اجرای این طرح همه دستگاه‌های اجرایی پای کار آمده‌اند تا بتوانیم در محله ها از خانواده ها در برابر کرونا محافظت کنیم.
کولیوند افزود: در این طرح تیم های ۱۵ نفره که هر کدام آنها ۵۰ نفر از اعضای محلات را تحت پوشش قرار می دهند با بیماریابی و جداسازی آنها از خانواده‌ها در این مکان ها اسکان می دهند.
رییس قرارگاه پشتیبانی طرح شهید قاسم سلیمانی با بیان اینکه در این طرح محله محور رسیدگی به وضعیت خانواده ها در دستور کار ما قرار دارد، ادامه داد که تمامی هزینه‌های بستری بیماران نیز در این مکان ها توسط دولت تامین می شود و بیماران برای بستری در این مکان ها هیچ گونه مبلغی را پرداخت نمی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار