اکران فیلم‌های «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» ادامه دارد

تهران (پانا) - شهرام اسدزاده دبیر «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» از ادامه اکران آنلاین فیلم‌های حاضر در این دوره از جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اکران فیلم‌های «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» ادامه دارد

به دلیل شرایط ویژه و محدودیت‌های کرونایی حاکم بر جامعه، اکران آنلاین فیلم‌های حاضر در «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» همچنان ادامه دارد.

به گزارش ستاد خبری این رویداد، شهرام اسدزاده دبیر «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» گفت: از آنجا که این روزها سینماها و مراکز فرهنگی تعطیل است و به واسطه محدودیت‌های اعمال شده و نیمه‌فعال بودن ادارات، بخش زیادی از افراد جامعه در منزل هستند، تصمیم گرفتیم اکران آنلاین فیلم‌های حاضر در این دوره از جشنواره را ادامه دهیم.

وی افزود: این آثار روی سایت ودیو به نشانی vodio.ir به صورت آنلاین در حال اکران است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای فیلم‌های جشنواره به این پلتفرم مراجعه کنند.

اسدزاده تصریح کرد: همچنین به منظور تسهیل تماشای فیلم‌ها برای علاقه‌مندان، اشتراک یک ماهه‌ای ویژه جشنواره با تخفیف 40 درصد در نظر گرفته شده و مخاطبان جشنواره با خرید این اشتراک می‌توانند علاوه بر آثار جشنواره دیگر فیلم‌های سایت ودیو را نیز تماشا کنند.

مراسم اختتامیه اولین «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» جمعه 30 آبان ماه به صورت آنلاین از پلتفرم آپارات پخش شد و برگزیدگان بخش مسابقه فیلم کوتاه اولین «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» معرفی شدند.

ویدئوی کامل مراسم اختتامیه در کانال جشنواره در پلتفرم آپارات به نشانی www.aparat.com/talentfilmfest قابل مشاهده است.

پوران درخشنده، مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، جواد طوسی و سیروس الوند اعضای هیئت داوری نخستین دوره از «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» به دبیری شهرام اسدزاده هستند.

برگزیدگان بخش کشف استعداد در بخش جداگانه‌ای معرفی خواهند شد که در آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاع از اخبار و روند برگزاری «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» به سایت جشنواره به نشانی http://www.talentfilmfest.com یا صفحه اینستاگرام جشنواره به نشانی https://www.instagram.com/Talentfilmfest و یا کانال تلگرام جشنواره به نشانی https://t.me/talentfilmfest مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار