مدیرعامل آبفای جنوب‌غربی استان تهران:

اختصاص 76 میلیارد تومان اعتبار برای احداث و تکمیل شبکه فاضلاب شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - وجود انشعابات غیرمجاز آسیب جدی برای شبکه آب‌رسانی دارد و ضمن اینکه از لحاظ شرعی و قانونی مصرف آب غیرمجاز هم خلاف است، تبعات ناگواری نیز به همراه دارد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 76 میلیارد تومان اعتبار برای احداث و تکمیل شبکه فاضلاب شهرستان اسلامشهر

به گزارش اداره آبفای جنوب غربی استان تهران، سیدعلی لدنی‌نژاد، مدیرعامل آبفای جنوب غربی استان تهران در جلسه‌ای با رئیس شورای شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: در حال حاضر بیست و هفت پروژه فاضلابی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان در سطح شهر اسلامشهر برای تکمیل احداث شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب در حال احداث است.

او گفت: منطقه جنوب غربی استان تهران دارای آمار جمعیتی زیاد با نرخ رشد بالا است که خدمات‌رسانی را سخت کرده و نیازمند همراهی و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان با مجموعه آبفا بوده و این همکاری برای خدمت به مردم و رفع زیرساخت‌های مورد نیاز منطقه از ضرورت و حساسیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل آبفای جنوب‌غربی استان تهران با بیان اینکه طی تابستان‌های نود وهشت و ۹۹ هیچ چالشی در شهرهای تحت پوشش نداشتیم، بیان کرد: فقر منابع آبی مهم‌ترین چالش اساسی ما به خاطر بافت و موقعیت جغرافیایی منطقه است که هم از لحاظ کمیت و هم از نظر کیفیت با آن رو به‌ رو هستیم و برای رفع این مشکل از مسافت هشتاد تا نود کیلومتری شمال شرق و غرب تهران آب را به منطقه جنوب غرب انتقال و در اختیار مشترکان قرار می‌دهیم.

لدنی‌نژاد با اشاره به ادغام آبفای شهری و روستایی، تأکید کرد: از زمان تحویل گرفتن آبفای روستایی تمام تلاش ما افزایش کیفیت خدمات به مشترکان است و در حال حاضر در سطح شهرهای تابعه شهرستان اسلامشهر بالغ بر ۲۱۸ هزار مشترک آب داریم که این میزان مشترک معادل یک و نیم برابر مشترکان برخی از استان‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار