جاده‌های ۲۱ استان کشور برفی و بارانی است

تهران (پانا) - بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،‌ در حال حاضر بارش برف و باران در جاده‌های ۲۱ استان کشور ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جاده‌های ۲۱ استان کشور برفی و بارانی است

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور ، در حال محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۷۸۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱.۳ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۲۰.۶ درصد ، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی نیز حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) است.

ضمناً محورهای هراز و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و محور چالوس و آزادراه‌های تهران - شمال و قزوین - رشت دارای بارش باران می باشند.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک نیز گزارش شده است.

همچنین بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، مازندران، تهران و چهارمحال و بختیاری ادامه دارد و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، همدان، مرکزی، گیلان، قزوین، البرز، قم، سمنان، اصفهان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی نیز مشاهده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار