لیگ قهرمانان اروپا؛

انتقام تلخ صدرنشینی را از منچستر گرفت؛ جذابیت به دوئل رونالدو و مسی هدیه شد

تهران (پانا) - منچستر باز هم در اولدترافورد به پاری سن ژرمن باخت تا کار صعود از گروه 8 لیگ قهرمانان سخت‌تر از قبل شود.

کد مطلب: ۱۱۴۳۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
انتقام تلخ صدرنشینی را از منچستر گرفت؛ جذابیت به دوئل رونالدو و مسی هدیه شد

هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 6 بازی در شهرهای منچستر، سویا، دورتموند، بروژ، تورین و بوداپست به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی امشب که از گروه H برگزار شد، منچستر یونایتد صدرنشین این گروه در جدال با تیم پرستاره و متمول پاری سن ژرمن تن به شکست 3 بر یک داد تا غول فوتبال فرانسه بتواند انتقام دو شکست متوالی را از شیاطین سرخ بگیرد. این نتیجه در حالی رقم خورد که منچستر از دقیقه 70 با اخراج فرد ده نفره شده بود.

برای منچستر یونایتد در این مسابقه راشفورد (32) گلزنی کرد و نیمار (6، 1+90) و مارکیوش (69) گلزنان پاری سن ژرمن در این بازی بودند.

با این نتیجه در جدول رده‌بندی پاری سن ژرمن با 9 امتیاز در رده اول ایستاد و منچستر یونایتد هم با 9 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. بدین ترتیب با حضور لایپزیش 9 امتیازی هر 3 تیم در هفته آخر شانس برابر صعود دارند.

در بازی‌های همزمان و از گروه E، جدال صدرنشینی بین تیم‌های 10 امتیازی سویا و چلسی با برد قاطع 4 بر صفر چلسی تمام شد و این تیم برای دوازدهمین بازی بدون باخت زمین را ترک کرد.

ژیرو (8، 54، 74، 83 پنالتی) گلزن چلسی در این بازی بود.

با این نتیجه در جدول رده‌بندی چلسی با 13 امتیاز در رده اول ایستاد و سویا هم با 10 امتیاز در رده دوم قرار گرفت تا صعود چلسی به عنوان صدرنشین قطعی شود و سویا به عنوان تیم دوم به مرحله بعد برسد.

از گروه F، بورسیا دورتموند در دیدار با لاتزیو به تساوی یک بر یک رضایت داد تا حسرت 25 ساله‌اش برای پیروزی مقابل لاتزیو ادامه داشته باشد.

کلوب بروژ هم مقابل تیم ته جدولی زنیت به پیروزی قاطع 3 بر صفر رسید و این تیم را دبل کرد. سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت در این بازی 90 دقیقه حضور داشت.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های دورتموند، لاتزیو، کلوب بروژ به ترتیب با 10، 9، 7 و یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند. بدین ترتیب صعود دورتموند به مرحله حذفی قطعی شد اما لاتزیو و کلوب بروژ در هفته آخر شانس دارند و زنیت هم حذف شد.

در گروه G، تیم صعود کرده یوونتوس در جدال با دیناموکیف کار سختی نداشت و به پیروزی 3 بر صفر رسید تا در پنجمین بازی متوالی این تیم را شکست دهد.

برای یوونتوس در این مسابقه چیسا (21)، رونالدو (57) و موراتا (66) گلزنی کردند.

فرنتس‌واروش هم مقابل بارسلونا صدرنشین این گروه تن به شکست 3 بر صفر داد. گریژمان (14)، برتیوایت (20) و دمبله (28 پنالتی) گلزنان بارسلونا در این بازی بودند.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های بارسلونا، یوونتوس، دیناموکیف و فرنتس‌واروش به ترتیب با 15، 12، یک و یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند تا صعود منچستر و یوونتوس قطعی شود و دینامو کیف و فرنتس‌واروش در هفته آخر برای کسب سهمیه لیگ اروپا به مصاف هم بروند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار