تولید محتوای دینی در منطقه چهار با حضور مداح قدیمی کشور

تهران (پانا) - تولید محتوای دینی، مذهبی و معرفتی در محضر پیرغلام، مداح و ستایشگر اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برای هیئت مجازی دانش آموزان شهر تهران در منطقه چهار انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوای دینی در منطقه چهار با حضور مداح قدیمی کشور

به منظور غنی سازی محتوای مطالب هیئت مجازی دانش آموزان شهر تهران با هماهنگی مناطق چهار و دوازده در بیت مداح قدیمی و خوشنام کشور، حاج یدالله بهتاش برنامه تولید محتوا انجام شد.

وقتی صحبت از پیرغلامی و نوکری حضرت سیدالشهدا(ع) می‎شود این صفت را در کسانی می‎بینیم که خداوند لطف خود را شامل حال شان کرده، تا به مولای خود نزدیک شوند و طریق سعادت را با فهم‎تر طی کنند.

رضا شابسته فرد، معاون پرورشی آموزشگاه ابتدایی شهید حاج همت به سراغ پیرغلام، مداح و ستایشگری با اخلاق و با اخلاص رفته است که هم اهل علم است و هم عمل؛ کسی که مداحی را از کودکی و با مجالس تعزیه آغاز کرد و امروز افتخارات بسیاری را در پرونده نوکری اهل بیت(ع) کسب کرده است و از محضر پرفیض ایشان خوشه چینی و مطالبی ناب را جهت بارگذاری در هیئت مجازی دانش آموزان شهر تهران تهیه کرد.

گفتنی است:، حاج یدالله بهتاش شخصیتی است که علاوه بر کسوت مداحی به سخنرانی،‌ تألیف کتب مختلف و تدریس مداحان جوان می‌پردازد و افتخارش به این است که در محضر رهبر معظم انقلاب روضه‌خوانی کرده است؛ او معتقد است مداحی فقط خواندن نیست و اولین قدم در مداحی خلوص است. وی از پیر غلامانی است که بیش از ۵۰ سال در مجالس‌های عزاداری ابا عبداالله الحسین(ع) مداحی می‎کند و مسئولیت‏‌هایی را هم در این عرصه داشته که از جمله آن می‎توان به رئیس شورای عالی قشر سازمان بسیج مداحان و عضو هیئت مدیره خانه مداحان اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار