مهراله رخشانی‌مهر در بازدید از پروژه علامه طباطبایی تهران:

مجتمع آموزشی ۵۱ کلاسه علامه‌طباطبایی تا دهه‌فجر تکمیل می‌شود

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور که به همراه حمید پوراصغری معاون سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مسئولین از پروژه علامه طباطبایی تهران بازدید می‌کرد، گفت که با تزریق اعتبارات روند پیشرفت پروژه به خوبی پیش رفته است و به زودی شاهد بهره برداری از این مجتمع بزرگ آموزشی خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۱۴۳۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مجتمع آموزشی ۵۱ کلاسه علامه‌طباطبایی تا دهه‌فجر تکمیل می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر به همراه حمید پور‌اصغری معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه، علی‌اصغر فانی وزیراسبق آموزش وپرورش، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس تهران و عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران و با حضور جمعی از مسئولین و تعدادی از فارغ التحصیلان مدرسه سابق، از پروژه مجتمع آموزشی علامه‌طباطبایی در منطقه 10 تهران بازدید کردند.

مهراله رخشانی‌مهر با تشکر از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه در خصوص تخصیص اعتبارات نوسازی مدارس کشور گفت: این پروژه عظیم در سال 89 کلید خورد و پس از مدتی با 15 درصد پیشرفت رها شد تا اینکه مجددا از سال97 عملیات اجرای آن با جدیت در دستورکار قرار گرفت و علی‌رغم مشکلاتی که در طول ساخت پروژه به وجود آمد پیشرفت کار خوبی را درماه های اخیر شاهد هستیم و مراحل پایانی ساخت را طی می کند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر ساخت مجتمع های آموزشی و حرکت به سمت آموزش و پرورش تمام ساحتی براساس سند تحول بنیادین گفت: بر همین اساس 24 پروژه مشابه دیگر را در سراسر کشور در حال ساخت داریم که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ساخت مجتمع های آموزشی می تواند زمینه ساز گامی مهم در تحول نظام آموزشی باشد به کیفیت بخشی در فضا و معماری ساخت پروژه های بزرگ آموزشی اشاره کرد و گفت: در پروژه علامه‌طباطبایی که با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های سازه ای و طراحی مراکز آموزشی ساخته شده است پیش بینی های لازم در مورد تجهیز و تعبیه امکانات روز آموزشی صورت گرفته است.

رخشانی مهر ابراز امیدواری کرد این پروژه تا پیش از دهه فجر امسال به بهره برداری برسد و تحویل آموزش و پرورش شود.

گفتنی است این پروژه بزرگ مشتمل بر سه واحد آموزشی و 51 کلاس درس است که با 12 هزار مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت 5700 مترمربع مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار