جدال نمایندگان رباط کریم و قم درباره سوء‌استفاده از جایگاه هیات رئیسه

تهران (پانا) -  نماینده مردم رباط کریم در مجلس در مورد احمد امیرآبادی فراهانی مدعی شد که تاکنون ۱۰ طرح ارائه داده است که هیچ کدام از آن‌ها مطرح نشده است. احمد امیر آبادی فراهانی نیز در پاسخ به حسن نوروزی گفت همکاران می‌توانند کارتابل ما را مشاهده کنند. اگر یک طرح ارجاع نشده باقی مانده بود، حاضرم استعفا بدهم.

کد مطلب: ۱۱۴۳۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جدال نمایندگان رباط کریم و قم درباره سوء‌استفاده از جایگاه هیات رئیسه

حسن نوروزی در جلسه امروز مجلس در تذکری شفاهی از عدم حضور رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ انتقاد و ادعا کرد: در این بودجه برای دولت آینده ۳۰۰ هزار میلیارد تومان کسری به وجود خواهد آمد؛ از این رو باید چنین ارائه بودجه‌ای را به خودشان برمی‌گرداندید.

نوروزی همچنین خطاب به احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رئیسه مجلس، گفت: در زمان ریاست آقای لاریجانی به دلیل همشهری بودن در جایگاه هیات رئیسه می‌نشستید و اکنون نیز از نجابت آقای قالیباف سوءاستفاده می‌کنید. تاکنون ۱۰ طرح ارائه دادم که هیچ کدام از آن‌ها مطرح نشده است. به عنوان مثال طرحی برای ایثارگران ارائه شد اما آقای امیرآبادی طرح خودش را ارائه کرد که این امر ظلم است.

احمد امیر آبادی فراهانی در پاسخ به حسن نوروزی گفت: شما برادر عزیز ما، روحانی و آزاده هستید. به خدا قبر و قیامتی است. من جلوی طرح‌ها را می‌گیرم؟ به من چه ربطی دارد؟ شما طرحی داده‌اید و اعلام وصول شده اما هنوز در دستور قرار نگرفته است.

امیرآبادی خطاب به علی نیکزاد گفت: شما بهتر می‌دانید که طرح‌ها در سامانه ثبت و ارجاع می‌شود. بنده طرح‌ها را در گذشته به آقای دهنوی و الان به موسوی لارگانی ارجاع می‌دهم. همکاران می‌توانند کارتابل ما را مشاهده کنند. اگر یک طرح ارجاع نشده باقی مانده بود، حاضرم استعفا بدهم. طبق آئین‌نامه طرح‌های یک فوریت و دو فوریت طبق نوبت و براساس تصمیم رئیس مجلس تعیین می‌شود. من فکر می‌کنم که باید فکر آخرت خود باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار