فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۵ فقره جریمه یک میلیون تومانی برای ناقضان محدودیت های کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است

رانندگان متخلف با دوربین جریمه می شوند

یاسوج (پانا) - فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد در برون شهر و مبادی ورودی شهرهای استان ۱۴۵ فقره جریمه یک میلیون تومانی و ۱۹۲ فقره جریمه ۵۰۰ هزار تومانی طی این مدت برای رانندگان متخلف صادر شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۳۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
۱۴۵ فقره جریمه یک میلیون تومانی  برای ناقضان محدودیت های کرونایی  در کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است

به گزارش روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، سردار کیقباد مصطفایی در بازدید از روند اجرای طرح هوشمند محدودسازی ترددها در سطح شهر یاسوج به همراه نماینده ولی فقیه در استان افزود: این طرح را پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد با جدیت و شدت اجرا می کند.

او خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی استان محدودیت تردد و کنترل وسایط نقلیه در مناطق دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد بیماری کرونا و دیگری بحث نظارت بر فعالیت اصناف، اماکن را در اولویت کاری خود قرار داده است.

مصطفایی با بیان اینکه این طرح در ورودی ها و خروجی های شهرها اجرا می شود، ادامه داد: بر این اساس، ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به سطح شهرها ممنوع است و رانندگان متخلف اعمال قانون خواهند شد.
او تصریح کرد: در طول مدت اجرای طرح هوشمند محدودسازی ترددها در کنار اقدامات کنترلی در مبادی ورودی شهرهای استان کنترل ویژه از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در داخل شهرهای استان نیز انجام شد و تا پایان این طرح ادامه دارد.
مصطفایی افزود: خوشبختانه تعداد تردد‌های شبانه درهفته دوم اعمال محدودیت‌ها ۴۰ درصد کمترشده است و این روندِ کاهشی ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به اینکه برخی از رانندگان برای دور زدن قانون و فرار از دوربین‌های پلیس، پلاک خودرو را مخدوش می کنند ادامه داد: در این رابطه چندین فرد متخلف دستگیر، خودروی آن‌ها توقیف و تحویل محاکم قضایی شده است.
او تاکید کرد: مخدوش کردن شماره پلاک خودرو جرم است و پیگرد قانونی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار