آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی کرونا

تهران(پانا) - مهلت ثبت نام دریافت وام بلاعوض یک میلیون تومانی معیشتی برای سرپرست خانوار که از ۴ آذر آغاز شده بود، امروز به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی کرونا

با تصویب ستاد ملی کرونا مقرر شد، نزدیک به ۳۰ میلیون نفر یعنی حدود ۱۱ میلیون خانوار از حمایت‌های معیشتی دولت برخوردار شوند که بر اساس این مصوبه، ۱۱ میلیون خانوار مشمول پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت اقساط ۳۰ ماهه از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار می‌شوند.

سرپرستان خانواری که درخواست استفاده از وام یک میلیون تومانی کرونایی را دارند فقط تا پایان امروز سه شنبه ۱۱ آذر ماه می‌توانند کد ملی خود را بدون هیچ کاراکتر اضافه به صورت فارسی یا انگلیسی از سیم کارتی که به نام آن‌ها است، به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها، یک هفته از ۱۲ آذر تا ۱۹ آذر، داده‌های اطلاعاتی پایش خواهد شد و در هفته سوم از ۲۰ آذر الی ۲۷ آذر به پیامک های دریافتی مشمول با سرشماره v.refah پاسخ داده می‌شود.

بر این اساس، تمامی افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند اما افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهادها عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار