فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد:

خودکفایی نیروی زمینی در تولید قطعات مورد نیاز

تهران (پانا)- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت این نیرو در مقطع کنونی از نظر آمادگی رزمی، توان دفاعی و تولید قطعات موردنیاز مقابله با تهدیدات دشمن در بالاترین وضعیت قرار دارد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
خودکفایی نیروی زمینی در تولید قطعات مورد نیاز

به گزارش روابط عمومی ارتش، سرتیپ کیومرث حیدری در آیین تکریم و معارفه معاونین هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جانسوز و عزت آفرین سرباز صدیق ولی امر مسلمین جهان دکتر محسن فخری زاده که به دست شقی‌ترین نفرات به شهادت رسید گفت: ما در نیروی زمینی ارتش سه اصل ولایتمداری، شایسته سالاری و عدالت محوری را سرلوحه تمامی فعالیت ها و برنامه های خود قرار داده ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به این که اصل ولایت مداری اولویت اول در سطح نزاجا است افزود: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های طراحی شده در نیروی زمینی ارتش در راستای منویات و تدابیر نورانی فرماندهی کل قوا است.

سرتیپ حیدری با بیان این که امروز نیروی زمینی در بالاترین سطح وضعیت آمادگی رزمی قرار دارد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی و دلسوزانه سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نزاجا خاطر نشان کرد: امروز نیروی زمینی در تمامی حوزه‌ها اعم از یگان‌های زرهی، توپخانه، نیرو مخصوص واکنش سریع، متحرک هجومی، هوانیروز و پهپاد در بالاترین سطح توان رزمی، دفاعی و تولید قطعات موردنیاز مقابله با تهدیدات دشمن قرار دارد، کسب تمامی مولفه‌های قدرت و اقتدار نیروی زمینی در حال حاضر مرهون مجاهدت‌های بی بدیل تمامی فرماندهان و کارکنان است.

در ادامه سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش نیز گفت: تحرک و کارآمدی از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در سطح یگان‌های نظامی است و امروز با همت تمامی فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی شاهد انقلاب عظیمی در حوزه آمادگی رزمی، تحرک و توان دفاعی هستیم.

وی با اشاره به این که توان رزمی و دفاعی نیروی زمینی ارتش در سه سال اخیر رشد قابل ملاحظه ای را داشته است افزود: نیروی زمینی ارتش کارهای زیربنایی بسیار عظیمی را در حوزه‌های مختلف و در تمامی رسته‌ها آغاز کرده و در حال حاضر به درجه ای از توانمندی رسیده است که می‌تواند در کم‌ترین زمان ممکن ادوات و تجهیزات فوق سنگین را به هر نقطه ای از کشور که نیاز به حضور داشته باشد، اعزام کند.

سرتیپ نعمتی به برگزاری دوره های متعدد آموزشی در ایام کرونایی در سطح نزاجا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر چهار دوره مهم نیرو مخصوص در مناطق مختلف کشور درحال اجراست که از نظر نیروی انسانی و تجهیزات در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

وی همچنین ادامه داد: امروز تیپ‌های واکنش سریع، متحرک هجومی، مکانیزه، زرهی، هوانیروز و پهپاد و ... با تمام قدرت، اجرای ماموریت می‌کنند و در هر منطقه ای از کشور که نیاز باشد حاضر شده و در تامین امنیت گام های بلندی را برداشته‌اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان تحریم دشمنان را یک فرصت مهم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و خاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بدانند که امروز فرصتی برای عرض اندام آنها در منطقه نیست، ما امروز قدرت برتر نظامی منطقه هستیم و رسیدن به این جایگاه را مدیون تدابیر هوشمندانه و خردمندانه ولی امر مسلمین جهان هستیم.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین شعبان‌علی صالحی‌نسب رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش ضمن تشکر و قدردانی از همکاری صمیمانه سرتیپ علی جهانشاهی با اداره عقیدتی سیاسی در حوزه برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی گفت: سرتیپ جهانشاهی با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های نیروی زمینی ارتش را مدیریت می‌کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های مهم سبک زندگی مجاهدانه گفت: تلاش حداکثری، مقاومت برای رفع موانع، استقامت و ولایت مداری از ویژگی‌ها و مولفه‌های مهم سبک زندگی مجاهدانه است.

حجت الاسلام صالحی نسب به واکاوی مولفه های سبک زندگی مجاهدانه پرداخت و تصریح کرد: یکی از مولفه‌های مهم این سبک، ولایت مداری است یعنی تفکر، احساس و عمل تمامی نیروها در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) باشد.

وی با ابراز خرسندی از ولایتمداری تمامی فرماندهان، کارکنان و خانواده های ارتش، افزود: امروز آحاد کارکنان ارتش، خانواده و فرزندان آنهاا در چارچوب منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و تدابیر حکیمانه معظم له را سرلوحه تمامی شئون زندگی خود قرار داده اند.

در این مراسم از تلاش‌های شبانه روزی، دلسوزانه و مومنانه سرتیپ علی جهانشاهی قدردانی و سرتیپ عباس فلاح با حکم فرمانده نیروی زمینی ارتش به عنوان معاون هماهنگ کننده این نیرو منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار