اهدای 50 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کم بضاعت اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - آموزش و پرورش اسلامشهر درسنوات گذشته نیزبا کمک کادر اداری ،فرهنگیان و خیرین در چندین نوبت اقدام به خرید گوشی و تبلت برای دانش‌آموزان کمتر برخوردار شهرستان کرده است.

کد مطلب: ۱۱۴۳۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 50 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کم بضاعت اسلامشهر

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در این رابطه بیان کرد: با توجه به اتخاذ سیاست آموزش مجازی از سوی وزارت آموزش و پرورش و شرایط ویژه جامعه، آموزش و پرورش اسلامشهر تعداد 50 دستگاه تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت شهرستان اسلامشهر تهیه و توزیع کردند.

بنار افزود: با توجه به مشکلات دانش‌آموزان نیازمند و دارای شرایط خاص که توانایی تامین هزینه خرید گوشی یا تبلت را ندارند، مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر با هدف بهره‌مندی این دانش‌آموزان از بستر شبکه شاد و فضای مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب برای فرزندان خانواده‌های کم بضاعت با سایر دانش‌آموزان کشور، مجدانه پیگیر رایزنی با خیرین، سازمان‌هاو نهادهای خاص است.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر با بیان اینکه این تبلت‌ها در اختیار دانش‌آموزان کم بضاعت و ایتام شهرستان قرارگرفت، تصریح کرد: جهت دانش‌آموزانی که هنوز قادر به تهیه تلفن همراه و تبلت برای آنها نشده‌ایم، این عزیزان را در قالب جزوات وسی‌دی‌های آموزشی به صورت رایگان تحت پوشش آموزش غیر حضوری قرار دادیم.

بنار خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش اسلامشهر در سنوات گذشته نیزبا کمک کادر اداری، فرهنگیان و خیرین در چندین نوبت اقدام به خرید گوشی و تبلت برای دانش‌آموزان کمتر برخوردار شهرستان کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار