مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

برنامه ای که بدون پژوهش و تحقیق تدوین شود، محکوم به شکست است

بهارستان یک(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان بهارستان، بر ضرورت پژوهش و ترویج این فرهنگ بین معلمان و دانش آموزان تاکید کرد و گفت پژوهش گام نخست برنامه ریزی است.

کد مطلب: ۱۱۴۳۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ای که بدون پژوهش و تحقیق تدوین شود، محکوم به شکست است

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، جلسه کمیته پژوهش مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان بهارستان به ریاست کلانتری و با حضور اعضا برگزار شد.
کلانتری با تاکید بر ضرورت پژوهش و ترویج این فرهنگ در معلمان و دانش‌آموزان، پژوهش را گام اول برنامه‌ریزی عنوان کرد و افزود: برنامه‌ای که بدون پژوهش و تحقیق و بررسی زوایای امر و شناسایی فرصت‌ها و آسیب‌ها و نیازها تدوین شود، در هر صورت محکوم به شکست است و خطاهای احتمالی یک برنامه باید در تحقیق و مطالعه اولیه بررسی و معایب آن رفع شود.
او ادامه داد: پژوهش لازمه همه زمان‌هاست، ولی هفته پژوهش فرصتی مغتنم به ارزش‌گذاری بیش از پیش به این مقوله است و با توجه به شرایط بیماری کرونا و فراگیری آن لازم است برنامه‌هایی مناسب با این شرایط تدوین شود.

در این جلسه برنامه‌ریزی جهت قدردانی از پژوهشگران، مولفان و فرهنگی و دانش‌آموزان برتر منطقه، سه همایش پژوهش جهت ارائه یافته‌ها و استفاده از ظرفیت‌های متخصصان نیز مصوب د.
شایان ذکر است هفته پژوهش از ۲۲ آذر ماه آغاز و تا ۲۹ آذر ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار