مدیر شبکه بهداشت و درمان ملارد:

اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی(حافظان سلامت) در ملارد

ملارد(پانا)- طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور در شهرستان ملارد اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۳۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی(حافظان سلامت) در ملارد

جلسه هماهنگی با بسیجیان شهرستان ملارد برای شروع غربالگری و آموزش به مردم در خصوص کرونا ویروس با حضور فرماندار ملارد، فرمانده بسیج سپاه ناحیه ملارد، مدیر شبکه بهداشت، جمعی از مسئولان و جمع کثیری از بسیجیان داوطلب برای حضور در این طرح در سالن شهید طحانی ملارد برگزار شد.

در این گردهمایی، عسگری، مدیر شبکه بهداشت در خصوص بیماری کرونا و لزوم حمایت و همکاری عمومی برای مبارزه با این ویروس منحوس تأکید کرد و از بسیجیان خواست بجز این طرح در برنامه‌های دیگر حوزه سلامت فعال باشند تا بتوانیم در مورد مسائل بهداشتی آموزش‌های لازم را محله به محله اجرا کنیم.
او گفت: در صورتی که هر کس آموزش‌های لازم را در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی دیده باشد در حوادث و بلایا اولین نفری است که به خودش کمک خواهد کرد، زیرا به عنوان مثال اگر فردی دچار آسیب شود و بداند که کارهای اولیه لازم را چگونه انجام دهد، پس اولین نفری که به آن فرد کمک می کند خودش است.
مدیر شبکه بهداشت ملارد برخی از فعالیت‌هایی که داوطلبان در این طرح باید انجام دهند را، توضیح داد.
در این مراسم، سهرابی مسئول واحد گسترش و دلاور مسئول واحد مبارزه با بیماریهای شبکه بهداشت آموزش‌های کامل و جامعی را به حضار برای اجرای این طرح دادند.
فرماندار ملارد و فرمانده بسیج سپاه ناحیه ملارد نیز سخنانی را برای بسیجیان به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار