کشف یک لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه + تصویر

تهران (پانا) - رئیس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ از کشف یک لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف یک لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه + تصویر

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در حاشیه طرح ظفر که امروز در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد، درباره لباس عروس آغشته به مواد مخدر شیشه توضیح داد: بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر شیشه به این لباس عروس با استفاده از روش‌های خاص به آغشته شده است. این لباس قرار بود از طریق پست از کشور خارج شود اما در یک عملیات اطلاعاتی توسط همکاران ما در پلیس مواد مخدر شناسایی و کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر تهران بزرگ گفت: جاسازی مواد مخدر از این لباس در یک فرآیند انجام می‌شود و پس از استخراج از این لباس مورد استفاده قرار می‌گیرد. مقصد این مواد کشورهای اروپایی بوده است و قرار بود این محموله از طریق پست ارسال شود که در یک اقدام اطلاعاتی شناسایی و دو نفر نیز در همین رابطه دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه پلیس خوشبختانه اشراف کامل اطلاعاتی به مجموعه فروشندگان و قاچاقچیان دارد، گفت: همچنین پلیس ارتباط خوب و مؤثری با مجموعه پست و فرودگاه داریم و از این طریق می‌توانیم جلوی قاچاق مواد مخدر را بگیریم. این ماده مخدر شیشه به صورت مایع عمدتاً از کشور افغانستان وارد کشور می‌شود و این لباس عروس به آن ماده شیشه آغشته شده و برای قاچاق به کشورهای دیگر آماده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار