اطلاعیه شماره ۲ معاونت تربیت‌بدنی و سلامت صادر شد؛

آموزش 12 و نیم میلیون نفر ساعت معلم و فرهنگی در دوره ضمن خدمت کوچ

تهران (پانا) - طی دومین اطلاعیه طرح ملی کوچ، آموزش 12 و نیم میلیون نفر/ساعت معلم و فرهنگی در دوره ضمن خدمت کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان رسما اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش 12 و نیم میلیون نفر ساعت معلم و فرهنگی در دوره ضمن خدمت کوچ

به گزارش روابط‌ عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، اطلاعیه شماره دو طرح ملی کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان رسما از سوی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش صادر شد. در این اطلاعیه آمده است:

«به دنبال همکاری تمامی فرهنگیان در طرح کوچ و نیاز به آموزش کلیه پرسنل آموزشی کشور، 18ساعت آموزش ضمن با موضوع آشنایی با بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم، با کد 99506814 برگزار گردید که طی آن 12میلیون و 517هزار و 902 نفر/ساعت معلم و فرهنگی، مشتمل بر مدیران، معلمین، معاونین و ... مدارس کشور، تحت آموزش چگونگی مداخلات موثر در طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان قرار گرفتند.

در این دوره ضمن خدمت، سرفصل‌ها و موضوعاتی چون آشنایی با عوارض چاقی و اضافه وزن در دانش‌آموزان، اهمیت و ضرورت طرح، راه‌های پیشگیری، فعالیت‌های ورزشی مناسب، آشنایی با تغذیه سالم دانش‌آموزان، اجرا و کنترل فعالیت‌های بدنی دانش‌آموز در منزل، فعالیت‌های مدرسه‌ای و ... به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.

همچنین یادآور می‌گردد دوره آموزش ضمن خدمت برای مداخلات موثر تحت عنوان "نحوه ارزیابی، غربالگری و اجرای مداخلات در پروژه کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان" برای کلیه عوامل اجرایی و نظارتی این پروژه با 16ساعت آموزشی و با کد 99506827 بر روی سامانه LTMS فرهنگیان کشور قرار گرفته و در حال اجرا است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار