رضا کیانیان چگونه پرکارترین بازیگر سینما در دوران کرونا شد

تهران (پانا) - رضا کیانیان با حضور در فیلم های سینمایی «زمستان بود»، «آهو» ، «مجوز خروج» و سریال سیاوش پرکارترین بازیگران سینما در روزهای کرونایی شد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رضا کیانیان چگونه پرکارترین بازیگر سینما در دوران کرونا شد

فیلم سینمایی «زمستان بود» به کارگردانی وحید پرشاد تازه‎ترین کار کیانیان در سینماست که بتازگی اولین تصویر او در آن منتشر شد.

در این فیلم نازنین بیاتی، الهام کردا، محمد امین و (با معرفی) شارمین علیمحمدی به ایفای نقش می پردازند.

تهیه‌کنندگی این فیلم‌ سینمایی را بهمن کامیار و کامبیز بابایی بر عهده دارند.

در خلاصه داستان اولین ساخته سینمایی وحید پرشاد آمده است: «کاش قصه همه‌مون تهش خوب باشه. قشنگ باشه. نه مثل جمعه. دلگیر و تلخ. امروز برای من عین غروب جمعه بود، انگار زمستون بود..‌»

همچنین شهاب مهربان در مقام نویسنده، آرمان فیاض مدیر فیلمبرداری، محمدرضا قومی طراح گریم، حسین بشاش صدابردار، رضا بابایی مجری طرح، سیدمهدی نریمانی مدیر تولید، گلاره دربندی طراح لباس و مجید یوسفی طراح صحنه با این پروژه سینمایی همکاری دارند.

کیانیان همچنین اخیرا بازی در فیلم «آهو» را هم به پایان رساند. آهو نخستین فیلم سینمایی هوشنگ گلمکانی، منتقد نام آشنای سینما است که به جز کیانیان، بازیگران دیگری چون علی مصفا، سپیده آرمان و حامد کمیلی در آن ایفای نقش می‎کنند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی آهو به کارگردانی هوشنگ گلمکانی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی که با رعایت ضوابط بهداشتی چهل روز به طول انجامید، در شمال کشور به پایان رسید.

فیلمنامه «آهو» با نگاه به داستان «پروانه‌ها در برف می‌رقصند» (نازنین جودت) توسط گلمکانی و سپیده آرمان به نگارش در آمده و مدیر فیلمبرداری‌اش علیرضا زرین‌دست بوده است.

«آهو» حکایت انزوای خودخواسته دختری است که آرزوهایش را بربادرفته می‌بیند، اما هنوز امیدش را از دست نداده و بازیگرانش رضا کیانیان، علی مصفا، حامد کمیلی، سهیلا رضوی، رضا یزدانی با معرفی سپیده آرمان در نخستین نقش سینمایی‌اش هستند.

هوشنگ گلمکانی سردبیر ماهنامه «فیلم» پس از ۴۸ سال فعالیت مطبوعاتی و نقد فیلم، نخستین فیلم بلند سینمایی‌اش را می‌سازد.

سایر عوامل تولید فیلم عبارتند از:

جانشین تهیه‌کننده: سعید مروت‌پور، مشاور کارگردان: سامان سالور، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: عادل معصومیان، فیلمبردار: رضا نوروزی، مدیر تولید: مجید بابایی، جانشین تولید: آرش نجفی، مجری طرح: قصیده گلمکانی. تدوینگر: عماد خدابخش، طراح چهره‌پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، صدابردار: بابک اخوان، طراح لباس: ثنا نوروزبیگی، عکاس: حبیب مجیدی. مشاور رسانه: امید سهرابی.

از کارهای دیگری که کیانیان اخیرا در آن حضور داشت، سریال «سیاوش» به کارگردانی سروش محمدزاده است که برای شبکه نمایش خانگی تولید شد.

سریال سیاوش با بازی متفاوت مجید صالحی، امیر جعفری، رضا کیانیان و محیا دهقانی است. این سریال برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده و به زودی منتشر خواهد شد.

سریال سیاوش از جدیدترین آثار مخصوص شبکه نمایش خانگی است که فیلمبرداری آن رو به پایان است و در حال حاضر منتظر پروانه نمایش از وزارت ارشاد است. کارگردانی سریال سیاوش را سروش محمدزاده برعهده دارد و تهیه‌کننده اثر مهدی یاری است. در این سریال بازیگرانی مانند رضا کیانیان، نیکی کریمی، امیر جعفری، مجید صالحی، میلاد کی‌مرام و خسرو شهراز ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مجوز خروج» به کارگردانی کیارش اسدی‎زاده هم از دیگر کارهای اخیر او بود. نازنین بیاتی هم یکی از بازیگران این فیلم است که در همین چند وقت اخیر، در دو کار با کیانیان همبازی بود؛ یکی همین «مجوز خروج» و یکی هم «زمستان بود».

رضا کیانیان، پژمان جمشیدی، کاظم سیاحی، نازنین بیاتی، سروش صحت، نادر فلاح، علی استادی و ستاره پسیانی بازیگران اصلی فیلم سینمایی «مجوز خروج» هستند.

فیلمبرداری «مجوز خروج» پس از کسب مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح با رعایت پروتکل‌ بهداشتی آغاز می‌شود.

کیارش اسدی زاده پیش از این فیلم‌های «گس»، «شکاف» و سریال شبکه نمایش خانگی «کرگدن» را کارگردانی کرده و «موج اف ام، ردیف ۴۸» را آماده اکران دارد.

مجری طرح فیلم سینمایی «مجوز خروج» کامبیز بابایی است و سرمایه گذاری آن را اکبر سعادت نیا بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار