اجرای طرح نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری از اعتیاد درشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - گسترش فضای ورزشی و ایجاد نشاط در جامعه جوانان را از گرایش به سمت اعتیاد و دخانیات بر حذر داشته و آنان را در دست یابی به موفقیت در آینده ثابت قدم خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری از اعتیاد درشهرستان اسلامشهر

پیام نظر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در جلسه شورای ورزش شهرستان که با محوریت آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: رشد و توسعه هر جامعه‌ای در گرو استفاده از ظرفیت‌های جوانان است و خلاقیت و اندیشه این گروه مهم در جامعه می‌تواند به توسعه و اعتلای کشور کمک کند.

او افزود: امروزه نسل جوان جامعه با تهدیدهایی از قبیل خطر اعتیاد و گرایش به مصرف مواد مخدر، بیکاری، افسردگی و استفاده بیش از حدشبکه‌های اجتماعی رو به رو است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: گسترش فضای ورزشی و ایجاد نشاط در جامعه، جوانان را از گرایش به سمت اعتیاد و دخانیات برحذر داشته و آنان را در دست‌یابی به موفقیت در آینده ثابت قدم خواهد کرد.

نظر خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا شهرستان اسلامشهر به عنوان پایلوت در زمینه ترویج ورزش در بین افراد در حال ترک اعتیاد شناخته شود و فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در بین نوجوانان و جوانان بصورت پایدار و مستمر نهادینه شود.

در این جلسه معاونین اداره ورزش و جوانان، معاون و کارشناس شبکه بهداشت و درمان، کارشناس بهزیستی و نماینده نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر نیز حضور داشتند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار