برگزاری نخستین جلسه مجلس دانش‌آموزی شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - نشست مجلس دانش‌آموزی شهرستان اسلامشهر در دو گروه دختران و پسران با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه و در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین جلسه مجلس دانش‌آموزی شهرستان اسلامشهر

الهام حیدری مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: دانش‌آموزان با حضور در انتخابات شورا و مجلس دانش‌آموزی دموکراسی را در مدرسه تمرین خواهند کرد و این برنامه در آینده آنان از نقش بسزایی برخوردار است.

او با اشاره به اهمیت نقش شوراهای دانش‌آموزی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تصریح کرد: در همین راستا از دانش‌آموزان درخواست کردیم تا با مشارکت و همفکری یکدیگر و با توجه به بحران ویروس کرونا در فضای مجازی شبکه شاد، به بررسی محاسن و معایب یادگیری در فضای مجازی پرداخته و آثار خود را به صورت فیلم، صوت و نوشتار ارسال کنند.

مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: طرح‌های ارسالی دانش‌آموزان پس از ارزیابی در نشستی و به صورت دو گروه دختران و پسران با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه و در فضای مجازی شبکه شاد بررسی خواهد شد.

حیدری افزود: پنجاه گروه دانش‌آموزان دختر و پسر در واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر پس از حضور در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در سال گذشته به مجلس دانش‌آموزی راه پیدا کردند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار