در دیدار کولیوند با فتاح اعلام شد؛

آمادگی بنیاد مستضعفان برای همکاری در طرح شهید قاسم سلیمانی

تهران (پانا)- کولیوند، رییس قرارگاه پشتیبانی طرح شهید قاسم سلیمانی با حضور در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، با سید پرویز فتاح، در خصوص استفاده از ظرفیت‌ها، امکانات و اقامتگاه‌های آن نهاد در ایجاد نقاهتگاه و قرنطینه عمومی دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی بنیاد مستضعفان برای همکاری در طرح شهید قاسم سلیمانی

به گزارش وبدا، دکتر پیرحسین کولیوند از زحمات، همکاری‌های مستمر و همراهی مهندس فتاح رییس بنیاد مستضعفان، در راستای خدمت‌رسانی به هموطنان در حوزه بهداشت و درمان و همچنین سازمان اورژانس کشور، تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به توسعه خدمات سازمان اورژانس کشور در سال‌های اخیر، به افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به هموطنان اشاره کرد و گفت: در سازمان اورژانس کشور با دو خدمت، در قالب طرح ٢٤٧ و ٧٢٤، جان بسیاری از هموطنان را توانستیم نجات دهیم، همان‌طور که در سال گذشته با انجام این خدمات برای دبیرکل سازمان جهانی بهداشت و حفظ جان وی در تهران، توانستیم افتخاری را برای کشور ثبت کنیم.

کولیوند افزود: خدمات اورژانس هوایی در کشور توسعه و جان هموطنان زیادی در نقاط صعب‌العبور نجات یافته است. با توسعه این خدمات توانستیم مرگ‌ومیر مادران باردار را 55 درصد کاهش دهیم.

وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تماس‌های اورژانس چندین برابر شده است و همکاران ما در سراسر کشور با روحیه جهادی در خط مقدم مقابله با کرونا در حال خدمت هستند و سازمان اورژانس کشور در همین زمان بیش از 15 عضو پیوندی را از طریق اورژانس هوایی در کم‌ترین زمان از یک استان به استان دیگر انتقال داده است.

کولیوند ادامه داد: با همت وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف شکست زنجیره کرونا شروع به کار کرده است که دکتر نمکی مسئولیت پشتیبانی این طرح را به بنده محول کرده است.

رییس قرارگاه پشتیبانی طرح شهید سلیمانی با اشاره به استفاده از هتل‌ها و مهمانسراها در ایجاد نقاهتگاه، گفت: یکی از اهداف ما در این طرح، ایجاد محیطی مناسب جهت قرنطینه افرادی است که امکان ایجاد چنین محیطی از لحاظ هزینه را نداشته باشند و یا افرادی که بعد از ترخیص از بیمارستان ممکن است هنوز ناقل باشند.

کولیوند افزود: در بحث کنترل کرونا با مشکلاتی از جمله حضور تعداد بالای افراد یک خانواده در یک خانه مواجه هستیم که اگر فردی از آن‌ها مبتلا شود بقیه افراد نیز درگیر خواهند شد.

وی اهداف کلی و سیاست‌های قرارگاه پشتیبانی طرح شهید سلیمانی را تشریح کرد و گفت: ظرفیت‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی می‌تواند مسیر اهداف این قرارگاه را هموار کند.

مهندس سید پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان نیز در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و خدمات سازمان اورژانس کشور، این خدمات را ارزشمند دانست و گفت: ماهیت کار اورژانس نجات جان انسان‌هاست و همکاران شما اگر فردی را نجات دهند به مانند این است که همه مردم را نجات داده‌اند؛ به همین جهت کار شما بسیار ارزشمند است.

وی با استقبال از این طرح افزود: بنیاد مستضعفان آماده همکاری با طرح است و فهرستی از اماکنی که می‌شود در اختیار این طرح گذاشت را، ارائه خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار