869 بیمار کرونایی در مازندران بستری هستند

گلوگاه، نور و محمودآباد در آستانه قرمز شدن هستند

ساری (پانا) - در حال حاضر 869 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند که از این تعداد 182 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

کد مطلب: ۱۱۴۳۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
869 بیمار کرونایی در مازندران بستری هستند

در حالی که هفته دوم اعمال محدودیت‌های کرونایی در 3 شهرستان قرمز و 19 شهرستان نارنجی مازندران را می‌گذرانیم، سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که شهر‌های گلوگاه، نور و محمودآباد که جزو شهرهای با وضعیت نارنجی کرونایی قرار داشتند، به وضعیت شهرستان‌های قرمز آمل، بهشهر و ساری نزدیک می‌شوند.

در 24 ساعت گذشته 162 بیمار جدید مشکوک به کووید 19 در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل پذیرش و بستری شدند و در مقابل 132 بیمار نیز مرخص شدند.

هم اکنون ۸۶۹ بیمار با احتمال ابتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند که ۱۸۲ نفرشان در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران روز گذشته اشاره کرد که طبق بررسی‌های صورت گرفته، روند مراجعه و یا بستری بیماری کووید ۱۹ طی یک هفته اخیر در مازندران هنوز کاهشی نشده و مشخص شده که ابتلای آنها به خاطر شرکت در دورهمی های خانوادگی و دوستانه بوده است.

امروز وزیر بهداشت و درمان نیز در در ششمین اجلاس مجازی روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، نسبت به پیک زمستانه به خصوص در مناطق جنوبی کشور و همچنین در مناطقی که قرمز، نارنجی و زرد اعلام می‌‌شود هشدار داد و از مسئولان خواست نظارت‌ها را بالا ببرند و با هیچ کس در خصوص رعایت دستورالعمل‌ها مماشات نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار