مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در گفتگوی تلفنی با معلم ایثارگر بندرریگی:

معلمان ایثارگر، الگوهای عملی تربیتی و اخلاقی جامعه هستند

بوشهر(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در گفتگوی تلفنی با اعظم حسین پور معلم ایثارگری که از روی تخت بیمارستان، به دانش آموزانش درس می‌داد، از وی تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
معلمان ایثارگر، الگوهای عملی تربیتی و اخلاقی جامعه هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علیمراد کرمی در این گفتگوی تلفنی با قدردانی از خدمات صادقانه این فرهنگی تلاشگر گفت: استمرار آموزش و تدریس در شرایط سخت بیماری، گویای تعهد و مسئولیت پذیری شما است.
وی ادامه داد: شما با تدریس از روی تخت بیمارستان و فراموش نکردن شاگردان خود، رسالت بزرگ معلمی را به خوبی ادا کردید.
کرمی با بیان اینکه دبیران ایثارگر و فداکار الگوهای عملی تربیتی و اخلاقی برای جامعه و دانش‌آموزان هستند، گفت: آموزش و پرورش در راستای مسئولیت های تربیتی و اخلاقی خود به آموزگاران متعهدی همچون شما، نیازمند است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: من به نمایندگی از جامعه بزرگ آموزش و پرورش از شما که افتخار دستگاه تعلیم و تربیت هستید، قدردانی می کنم.
کرمی در پایان با آرزوی سلامتی برای این معلم متعهد اظهار کرد: امیدوارم شرایطی فراهم شود که آموزش و پرورش بتواند به کوشش خالصانه شما، پاسخ مناسبی بدهد.
همچنین اعظم حسین پور در این گفتگوی تلفنی گفت: پس از بستری شدن، از کادر بیمارستان درخواست کردم تا شرایط تدریس مجازی را برایم فراهم کنند.
وی افزود: هر چند پزشک معالج در ابتدا به دلیل شرایط جسمی، مخالف تدریس بود اما وقتی شوق مرا دید، موافقت کرد.
این معلم ایثارگر ادامه داد: کادر بیمارستان که تا پیش از این تصور می کردند، کار معلم‌ها با تدریس مجازی راحت شده است، با دیدن فعالیت من از روی تخت، نگاه آنها به معلم و معلمی تغییر کرده است و حتی در ساعات تدریس برای انجام معاینات پزشکی مراجعه نمی‌کنند.
حسین پور با بیان اینکه وظیفه اخلاقی خود را انجام داده است، از همه کسانی که به وی محبت داشته اند، تشکر کرد.
گفتنی است اعظم حسین پور دبیر ادبیات دبیرستان فاطمه زهرا(س) روستای چهار روستایی منطقه بندرریگ در استان بوشهر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار