پیام انجمن قلم برای شهادت محسن فخری‌زاده

تهران (پانا) - انجمن قلم ایران در پیامی، شهادت دانشمند هسته‌ای، محسن فخری‌زاده، را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۳۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام انجمن قلم برای شهادت محسن فخری‌زاده

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است: «از هر قطره خون شهید ما که به زمین می‌ریزد، انسان‌های مصمم‌تر و مبارزی به وجود می آیند.»

حضرت امام خمینی (ره)

ترور کور و ناجوانمردانه دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی ایران شهید محسن فخری‌زاده که عمر پربرکت خویش را وقف خدمت به اسلام و انقلاب و توسعه و پیشرفت علمی کشور کرده بود، نشانه‌ای دیگر از هراس و وحشت دشمنان قسم‌خورده این نظام مقدس در مصاف رودررو با انقلاب اسلامی است. اما مزدوران وابسته به رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار باید بدانند که با هر شهادت، شجره طیبه انقلاب اسلامی بالنده‌تر و بارورتر می‌شود و ملت سربلند ایران در ادامه راه فرزندان شهید خویش، استوارتر و ثابت‌قدم‌تر می‌شوند.

و اما امروز رسالت اصحاب قلم که خداوند در قرآن به آن سوگند یاد می‌کند و می‌فرماید: «ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ»، تلاش مؤمنانه و مجاهدانه در صیانت از خون به ناحق ریخته‌شده شهیدانی چون سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها با خلق و آفرینش آثاری بدیع، فاخر و موضع‌مند است. امید آن که در ایفای این رسالت الهی کوتاهی نکنیم.

انجمن قلم ایران ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت پرافتخار و حماسه‌آفرین مجاهد نستوه دکتر محسن فخری‌زاده را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، ملت شهیدپرور ایران، جامعه علمی و فرهنگی کشور و خانواده آن شهید سعید، تسلیت و تبریک عرض کرده و ضمن تأکید بر خونخواهی از دشمنانی که دستشان به خون این شهید والامقام آلوده است، برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو می‌کند.

دکتر محسن پرویز

رئیس انجمن قلم ایران»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار