بیماران بستری مبتلا و مشکوک به کرونا در گیلان افزایش یافت

رشت ( پانا) - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش بیماران بستری، مبتلا و مشکوک به کرونا در این استان اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در بیمارستان های گیلان بستری شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۳۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بیماران بستری مبتلا و مشکوک به کرونا در گیلان افزایش یافت

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آبتین حیدرزاده اظهار کرد: هم اکنون ۴۹۲ بیمار مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

وی خاطر نشان کرد: این آمارها نشانگر این است که مردم استان تعطیلات را فرصتی برای دورهمی در نظر گرفتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از مردم خواست تا در صورت مشاهده علائم بیماری با سامانه ۴۰۳۰ تماس گرفته تا راهنمایی‌های لازم برای درمان زودتر و پیشگیری از بستری شدن دریافت کنند.

وی در ادامه با اشاره به طرح مراقبت بهداشتی شهید سلیمانی در گیلان اظهار کرد: این طرح با همکاری بسیج جامعه پزشکی، بسیج مستضعفان، داوطلبان هلال احمر در این استان در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای فعال در طرح به منازل مردم مراجعه و علائم را بررسی کرده که در صورت مشاهده مشکل تیم مراقبت در محل حاضر و مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان بیان کرد: تمامی نیروهای فعال در طرح شهید سلیمانی از کارت شناسایی و معرفی نامه برخوردارند که مردم می‌توانند این کارت را مطالبه کنند و پس از مشاهده و کسب اطمینان از آن نسبت به همکاری با آنان اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار