توزیع 400 دستگاه بخاری گازی وآبگرمکن بین مددجویان زنجان

زنجان (پانا) - در آستانه فصل سرما و در راستای حمایت از خانواده های تحت حمایت مناطق محروم و سردسیر استان زنجان، تعداد 400دستگاه بخاری گازی وآبگرمکن در بین خانواده های تحت حمایت و فاقد لوازم گرمایشی توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 400 دستگاه بخاری گازی وآبگرمکن  بین مددجویان زنجان

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان با اعلام این خبر افزود: برنامه ریزی برای تأمین نیازهای ضروری خانواده های نیازمند تحت حمایت به ویژه مناطق محروم استان یکی از اهداف این نهاد برای خدمت رسانی به محرومان است.
وی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، تأمین سیستم گرمایشی یکی از نیازهای ضروری خانواده هاست از طرفی گازرسانی به روستاهای جدید موجب شده تا برخی از خانواده های محروم برای گرم کردن فضای خانه با مشکل مواجه شوند.
مدیر کل کمیته امداد استان گفت: تعداد 200دستگاه بخاری گازی و200دستگاه آبگرمکن با اولویت مناطق محروم، سردسیر و تازه گازکشی شده تامین و در بین خانواده ها توزیع شده است.
صفری یادآور شد: با وجود توزیع این تعداد بخاری و آبگرمکن نیاز محرومان در این بخش همچنان قابل‌توجه است و امیدواریم شرکت‌های تولیدی و خیران نیک‌اندیش و نیکوکار در تأمین و تهیه لوازم گرمایشی خانواده‌های تحت حمایت مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار