دستگیری کلاهبردار ۴۸ میلیاردی

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری که به بهانه کاریابی و جذب سرمایه از ۱۸ مال باخته، ۴۸ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری کلاهبردار ۴۸ میلیاردی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین پرونده مشابه با موضوع کلاهبرداری از دادسرای بعثت و متواری بودن متهم پرونده ها، کارگروه ویژه ای در قرارگاه جلب محکومان و متهمان متواری تشکیل و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: بررسی پرونده ها حاکی از این بود، متهم با تشکیل یک دفتر کار جعلی در غرب تهران به بهانه جذب سرمایه در راه اندازی باشگاهی در غرب تهران و همچنین جذب نیروی کار در فضای مجازی تبلیغ و از مال باختگان مقادیر فراوانی وجه نقد کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه اغلب مال باختگان جوانان جویای کار بودند، ادامه داد: در رصدهای اطلاعاتی پیچیده متهم که از اوایل شهریور ماه امسال متواری شده بود، مخفیگاه اش در غرب تهران شناسایی و با هماهنگی های قضائی در محل مورد نظر دستگیر شد.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه متهم ۴۸ میلیارد ریال از ۱۸ مالباخته به همین شیوه کلاهبرداری کرده بود، اضافه کرد: متهم با اعتراف به جرم ارتکابی با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار