تردد بین استانی ۶ دهم درصدکاهش یافت

تهران(پانا)- طبق گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای، تردد در محورهای برونشهری نسبت به شبانه روز گذشته ۶ دهم درصد کاهش داشته همچنین در محورهای ورودی شهر تهران ترافیک سنگین گزارش شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۲۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تردد بین استانی  ۶ دهم درصدکاهش یافت

به گزارش مرکز مدیریت راه‌ها، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۵۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶ دهم درصد کاهش تردد ثبت شده است.

آخرین وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت (رفت و برگشت) حکایت دارد.

آزادراه قزوین- رشت دارای بارش پراکنده باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات و محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج محدوده پل فردیس و ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده پل "کلاک" خبر می‌دهد.

ترافیک نیمه‌سنگینی نیز در محور شهریار- تهران محدوده شهر قدس گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی نیز حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و خراسان رضوی و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های فارس، قزوین، گیلان، سمنان و خراسان شمالی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار