حریق BMW در پارکینگ ساختمان مسکونی و نجات ٢۵ نفر

تهران (پانا) - ‎سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات ٢۵ نفر در پی وقوع حریق در پارکینگ در یک مجتمع مسکونی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
حریق BMW در پارکینگ ساختمان مسکونی و نجات ٢۵ نفر

‎سید جلال ملکی درباره این حادثه به پانا گفت: ساعت ۴:۴١دقیقه صبح روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان اول نیروی هوایی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

‎وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان پنج طبقه ١٠ واحدی بود که در طبقه همکف آن که پارکینگ بود چهار دستگاه خودرو و چند دستگاه موتورسیکلت وجود داشت. زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند یک دستگاه خودرو BMW و دو دستگاه موتورسیکلت شعله ور بود.

‎ملکی گفت: خودرو سواری از قسمت جلو کاملا شعله ور و در حال سرایت به بخش های میانی بود، همچنین حریق به بخش هایی از یک دستگاه خودرو سمند نیز سرایت کرده بود. دود غلیظی در پارکینگ وجود داشت و آوار حرارت بالا در پارکینگ مشاهده می شد.

‎ملکی ادامه داد: دود و حرارت به طبقات بالا نیز سرایت کرده بود که آتش نشانان با آغاز تاکتیک های عملیاتی مناسب همزمان با خاموش کردن آتش به طبقات بالا رفتند و افراد را خارج کردند.

‎سخنگوی آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: ٢۵ نفر با تلاش آتش نشانان از محل خارج شدند، این حادثه مصدوم نداشت اما یک خانم حدودا ۵٠ ساله دچار دودگرفتگی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

‎ملکی گفت: این عملیات ساعت ٠۶:۵٠ دقیقه عملیات به پایان رسید آتش به سرعت خاموش و از سرایت به بخش های دیگر جلوگیری شد.

‎سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: حوادثی که به خیر می‌گذرد تلنگری است که اهمیت و ضرورت بکارگیری از سیستم های اعلام و اطفای حریق در ساختمان‌ها را به ما یادآوری می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار