سه میلیون تردد از جاده‌های سیستان و بلوچستان کم شد

زاهدان (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اعلام کرد تردد خودروها در مسیرهای ارتباطی این استان سه میلیون و ۲۸۱ هزار مورد کاهش یافته است.

کد مطلب: ۱۱۴۲۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
سه میلیون تردد از جاده‌های سیستان و بلوچستان کم شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد اظهار کرد: هم‌اینک ۸۰ دستگاه تردد شمارآنلاین در مسیرهای ارتباطی سیستان‌وبلوچستان نصب شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری در این مدت ۲۸ میلیون و ۷۳۳ هزار تردد در مسیرهای ارتباطی استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۳۲ میلیون و ۵۴ هزار تردد، کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین از اول آذر همزمان با اجرای محدودیت تردد در مسیرهای ارتباطی سیستان‌وبلوچستان شاهد کاهش ۱۱ درصدی ترددها نسبت به یک روز قبل از اجرای طرح در مسیرهای این استان هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: با توجه به ضرورت همراهی مردم در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، کماکان بر پرهیز از ترددهای غیر ضروری و ماندن در خانه جهت قطع زنجیره انتقال تأکید می‌شود.

وی پیگیری راه‌اندازی ۵۱ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور را از مهمترین برنامه‌های سالجاری برای افزایش ایمنی تردد در مسیرهای ارتباطی سیستان‌وبلوچستان عنوان کرد و افزود: سامانه تلفنی، اینترنتی و موبایلی ۱۴۱ پل ارتباطی این اداره‌کل با شهروندان به منظور آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی مسیرهای ارتباطی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده‌ای و همچنین دریافت انتقادات و پیشنهادات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار