هماهنگی و پشتبانی روسا دانشگاههای استان گیلان در طرح شهید سلیمانی

غربالگیری محله - محور

رشت ( پانا) - جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج و متخصصین با اشاره به ایمان و اعتقاد مردم و جامعه دانشگاهی به آرمان های جمهوری اسلامی ایران، آمادگی کامل خود را در پشتبانی از طرح غربالگیری سراسری ویروس کرونا با هدایت بهداشت و درمان استان و سازمان بسیج و سپاه اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۲۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
هماهنگی و پشتبانی روسا دانشگاههای استان گیلان در طرح  شهید سلیمانی

حبیبی در جلسه هماهنگی وپشتبانی روسا دانشگاههای استان گیلان در طرح شهید سلیمانی(غربالگری محله - محور ویروس کرونا ) بیان کرد: جامعه ی دانشگاهی ما به آرمان های جمهوری اسلامی ایران، ایمان‌ و اعتقاد دارند. این اعتماد و اعتقاد است که آنها را بر آن داشته تا برای کارآمدی نظام اسلامی در حوزه تولید علم و فن آوری تلاش و مشارکت نمایند.

وی گفت: امروز نظام اسلامی، سرمایه عظیم جامعه دانشگاهی را اصلی ترین کانون تولید قدرت نرم می داند و با اتکای به آن میتوانیم راه را در عرصه جهانی عملی نمود. دشمن بر آن است که این اعتماد ومشارکت را ضعیف و جامعه دانشگاهی را فراروی نظام اسلامی قرار دهند.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان گفت: بی شک مهمترین پشتوانه جمهوری اسلامی ایران در حوزه قدرت نرم "دانشگاه‌ها" میباشند. این سرمایه عظیم اجتماعی می تواند کانون و تولید علم، پویایی فناوری، فرهنگ اسلامی و انقلابی، مقابله با جنگ نرم دشمنان باشد. هر کشوری که بتواند نیروهای خلاق، هوشمند و... را پرورش و در اختیار بگیرد به لحاظ روانشناختی قدرت پیدا می کند.

حبیبی اظهار کرد: دانشگاه متولی اصلی تربیت متخصص و نخبه جامعه است و هرچقدر دانشگاه بتواند نخبگان و عناصر متعهد و متخصص تربیت نماید سیستم سیاسی و اجتماعی کارایی و افزایش خواهد یافت. دانشگاه به واسطه گستردگی، ماهیت فرهنگی و علمی، آن از مراکز راهبردی در حوزه تولید انسجام اجتماعی است و با توجه به همین اهمیت است که دانشگاهها مورد طمع دشمنان و مخالفان نظام اسلامی قرار گرفته است. بنظر می‌رسد دانشگاه‌ها با یکسری اقدامات ضمن تحقق آرمان اتحاد و همگرایی جامعه، می توانند به قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران افزوده نمایند: از جمله بهره گیری از رهنمودهای حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری، ضرورت خدمت صادقانه به مردم، ایدئولوژی اسلامی برای حداکثر سازی انسجام اجتماعی، بهره‌گیری از معنویت و تهذیب نفس در کنار فعالیت‌های علمی - پژوهشی و...

درادامه روسا دانشگاه های استان، آمادگی کامل وهمراهی خود را در پشتبانی از طرح غربالگری سراسری ویروس کرونا که با هدایت بهداشت ودرمان استان وسازمان بسیج وسپاه درحال اجراست، اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار