مشارکت معاونان وزیر، رؤسای سازمان‌ها، مراکز و ادارات کل حوزه ستادی در مستندسازی واکنش آموزش‌وپرورش به کووید 19

تهران (پانا) - پژوهشگاه مطالعات آموزش‌وپرورش به‌منظور "مستندسازی تجربه نظام آموزشی کشور در دوران کرونا "پرسش‌نامه‌های اطلاعاتی واکنش وزارت آموزش‌وپرورش به COVID 19 خواستار مشارکت فعال معاونان وزیر، رؤسای سازمان‌ها، مراکز و ادارات کل حوزه ستادی، مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و رؤسای ادارات آموزش‌وپرورش مناطق شد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت معاونان وزیر، رؤسای سازمان‌ها، مراکز و ادارات کل حوزه ستادی در مستندسازی واکنش آموزش‌وپرورش به کووید 19

به گزارش پژوهشگاه مطالعات آموزش‌وپرورش، این پژوهشگاه برای جلب مشارکت بخش های مختلف ستادی وزارتخانه اطلاعیه ای به این شرح منتشر کرده است:

با عنایت به تأکید وزیر محترم مبنی‌بر تکمیل پرسش‌نامه اطلاعاتی به‌منظور "مستندسازی تجربه نظام آموزشی کشور در دوران کرونا " پژوهشگاه مطالعات آموزش‌وپرورش باتوجه‌به دستور وزیر محترم جناب آقای دکتر حاجی میرزایی در حال تدوین و مستندسازی تجربه نظام آموزشی کشور در دوران کرونا است.

برای تهیه و تکمیل گزارش مزبور، پرسش‌نامه‌هایی تهیه و طی نامه شماره 11371 مورخ 21/07/1399 برای سروران محترم و معظم:معاونان وزیر، رؤسای سازمان‌ها، مراکز و ادارات کل حوزه ستادی، مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و رؤسای ادارات آموزش‌وپرورش مناطق، نواحی و شهرستان‌ها ارسال شده است.

لذا از همه شما سروران گرامی فوق‌الذکر تقاضا می‌شود در این فرایند مشارکت کنید.

پژوهشگاه مطالعات آموزش‌وپرورش پرسش‌نامه اطلاعاتی الف - واکنش وزارت آموزش‌وپرورش به کووید -19

پرسش‌نامه زیر بر اساس پرسش‌های پیمایش بین‌المللی سازمان همکاری و توسعۀ اقتصادی (2020) به‌منظور جمع‌آوری اطلاعات در زمینۀ وضعیت آموزش‌وپرورش در دوران تعطیلی ناشی از بحران بیماری کووید -19 طراحی شده است. لطفاً بر اساس اطلاعات دقیق به این پرسش‌نامه پاسخ داده شود و از پاسخ‌های کلی و حدس و گمان خودداری کنید. اطلاعات دقیق شما امکان برنامه‌ریزی در زمینۀ تقویت توانمندی‌ها و همین‌طور رفع معایب و کاستی‌های موجود را فراهم خواهد ساخت. در مواردی که هیچ اطلاعاتی موجود نیست، به پرسش موردنظر پاسخ ندهید و آن را خالی بگذارید. در پرسش‌های زیادی از سه عبارت «وزارت آموزش‌وپرورش (حوزه ستادی) / آموزش‌وپرورش استان/ منطقۀ آموزش‌وپرورش شما» استفاده شده است. این عبارات به این معنا هستند که باتوجه‌به سمتی که در حوزه ستادی، استان یا منطقۀ تحت پوشش خود دارید به پرسش‌ها پاسخ دهید.

پیوند ورود به صفحه پرسشنامه الف : httpshttps://survey.porsline.ir/s/xOSn2T8

این پرسش‌نامه بر اساس مطالعۀ برنامۀ سنجش بین‌المللی دانش‌آموز (PISA) و به‌منظور جمع‌آوری اطلاعات در زمینۀ آموزش مجازی و از راه دور در بحران کرونا طراحی شده است. لطفاً بر اساس اطلاعات دقیق به این پرسش‌نامه پاسخ داده شود و از پاسخ‌های کلی و حدس و گمان به پرسش‌های زیر خودداری گردد. اطلاعات دقیق شما امکان برنامه‌ریزی در زمینۀ تقویت توانمندی‌ها و همین‌طور رفع معایب و کاستی‌های موجود را فراهم خواهد ساخت. در مواردی که هیچ اطلاعاتی موجود نیست، به پرسش موردنظر پاسخ ندهید و آن را خالی بگذارید. در پرسش‌های زیادی از سه عبارت «وزارت آموزش‌وپرورش (حوزه ستادی) / آموزش‌وپرورش استان/ منطقۀ آموزش‌وپرورش شما» استفاده شده است. این عبارات به این معنا هستند که باتوجه‌به سمتی که در حوزه ستادی، استان یا منطقۀ تحت پوشش خود دارید به پرسش‌ها پاسخ دهید.

پیوند ورود به صفحه پرسشنامه ب : https://survey.porsline.ir/s/FenciBM

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار