رییس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد :

۳۵۰ بسته کمک معیشتی در بهاباد توزیع شد

بهابا د (پانا) - رییس کمیته امداد امام خمینی( ره) بهاباد خبر داد ۳۵۰ بسته کمک معیشتی و هزار کارت هدیه هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان به مناسبت هفته بسیج ( ۳۰ آبان تا ششم آذرماه) در اختیار نیازمندان و اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان محروم گذاشته شد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
۳۵۰ بسته  کمک معیشتی در بهاباد توزیع شد

به گزارش کمیته امداد بهاباد، حمید دهقان بهابادی افزود: این کمک ها در ادامه رزمایش مواسات و کمک مومنانه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج ، بنیاد مستضعفان و خیران در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت.

وی از توزیع ۱۵۰ بسته فرهنگی و آموزشی به ارزش هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در جشن تکلیف دانش آموزان و نیز کمک به تامین هزینه های معاینه و خرید دارو ۲۰۰ نفر از نیازمندان به ارزش ۵۰ میلیون تومان خبر داد.

وی دیگر فعالیت های این نهاد حمایتی را تامین 8 سری جهیزیه به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان که شامل یخچال، فرش، لباسشویی، اجاق گاز، پتو، جارو برقی، اتو، سرویس آشپزخانه و سایر کالاهای تولیدی داخلی با کمک های خیری و بسیج به زوج های جوان ذکر کرد.

دهقان تاکید کرد : نقش خیران در مقابله و کنترل بیماری کووید- ۱۹ و کمک به نیازمندان چشمگیر است و بر همین اساس آگاهی ‌بخشی به مردم با هدف جلب مشارکت آنها در فعالیت‌های خیرخواهانه همچنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مجموع کمک های توزیع شده امسال در هفته بسیج از سوی پایگاه های نیروی مقاومت بسیج ،سپاه پاسداران و کمیته امداد به ۵۲۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

در حال حاضر ۹۲۴ خانوار شامل هزار و ۹۸۵ نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد بهاباد استفاده می کنند.

گفتنی است این کمکها توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد و بسیج سازندگی این شهرستان تهیه وتامین شده است و در اختیار مددجویان ونیازمندان زیر پوشش کمیته امداد بهاباد گذاشته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار