روند نزولی فوتی‌های کرونا ؛ حال ۵۸۵۹ بیمار وخیم است

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا را طی شبانه روز گذشته اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
روند نزولی فوتی‌های کرونا ؛ حال ۵۸۵۹ بیمار وخیم است

سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۹ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۹۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۹۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۴۸ هزار و ۷۴۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۷ هزار و ۸۷۴ نفر رسید.

به گفته وی، تا کنون ۶۵۸ هزار و ۲۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۵۸۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: تا کنون ۶ میلیون و ۸۱ هزار و ۹۵۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته لاری، استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار