تدریس روی تخت بیمارستان؛ معلم بوشهری درس ایثار می‌دهد

تهران (پانا) - اعظم حسین پور دبیر مدرسه روستای چهارروستایی بندرریگ در حالی که در بیمارستان شیراز دوران نقاهت بیماری خود را می گذراند، از طریق شبکه شاد به دانش آموزان خود تدریس می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۴۲۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تدریس روی تخت بیمارستان؛ معلم بوشهری درس ایثار می‌دهد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اعظم حسین پور دبیر ادبیات دبیرستان فاطمه زهرا (س) روستای چهارروستایی که در بیمارستان نمازی شیراز بستری است، به صورت آنلاین به دانش‌آموزان خود آموزش می‌دهد.

این معلم بندر ریگی که از دو هفته گذشته تاکنون در بیمارستان نمازی شیراز دوران نقاهت بیماری خود را می‌گذراند، دست از رسالت آموزشی خویش برنداشته و روی تخت بستری با استفاده از فضای مجازی به دانش‌آموزان خود درس می‌دهد و جلوه‌ ی فداکاری معلمان دلسوز ایران زمین را به نمایش گذاشته ‌است.

ابن بانوی متعهد گفت: به دلیل اینکه باید تحت نظر پزشک باشم، از سه ماه قبل در شهر شیراز سکونت دارم اما به توصیه و تاکید پزشک معالج از دو هفته قبل در بیمارستان بستری هستم.

حسین پور افزود: چون نمی خواستم درس دانش آموزانم عقب بیفتد و یا با تغییر دبیر، خللی در آموزش شاگردانم ایجاد شود، از کادر پرستاری بیمارستان خواستم تا شرایط استفاده از اینترنت را برای من فراهم کنند که با مخالفت پزشک مواجه شدم اما وقتی شوق و اشتیاق مرا دید، موافقت کرد.

وی ادامه داد: پزشک معالج و سرپرستار که نحوه تدریس من را از روی تخت بیمارستان دیدند، اجازه خواستند تا به یادگاری عکس بگیرند. من در حالی که اطلاعی از نیت آنها نداشتم، متوجه شدم که عکس من در شبکه های اجتماعی دست به دست شده و با سیل تماس های محبت آمیز همکاران و مردم روبه رو شدم.

حسین پور اضافه کرد: من فقط وظیفه ای را که بر عهده ام گذاشته اند، انجام داده ام و خود را لایق این حجم از محبت نمی دانم.

وی اظهار کرد: احتمالا تا 3-4 هفته آینده در بیمارستان بستری باشم و تا جایی که شرایط جسمی اجازه دهد، تدریس را ادامه می دهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار