بارش شدید برف و باران در ۱۱ استان

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی اعلام کرد که شدت بارش‌ها در ۱۱ استان کشور و شمال و مرکز خلیج فارس ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بارش شدید برف و باران در ۱۱ استان

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده بارش در بیشتر مناطق کشور به‌جز خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان ادامه دارد.

شدت بارش‌ها نیز در استان‌های خوزستان، شمال فارس، شمال بوشهر، شمال و مرکز خلیج فارس، لرستان، ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، جنوب همدان و مرکزی است.

فردا (۱۰ آذر) در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل و شمال اصفهان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و به‌تدریج سامانه بارشی فعال از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

طی بعد ازظهر روز سه‌شنبه (۱۱ آذر) با ورود سامانه جدیدی از جنوب غرب کشور بارش پراکنده در خوزستان، ایلام، لرستان و چهارمحال و بختیاری دور از انتظار نیست.

طی روز چهارشنبه (۱۲ آذر) در نیمه غربی کشور بارش پیش بینی می‌شود. همچنین در این روز بارش در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، جنوب همدان، مرکزی و شرق کرمانشاه شدت بیشتری دارد.

طی روز پنجشنبه (۱۳ آذر) از شدت بارش‌ها در شمال غرب و غرب کشور کاسته می‌شود و بارش‌ها به سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق خواهد رسید همچنین در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی واقع در غرب و شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش به‌صورت برف خواهد بود و در جنوب غرب و جنوب کشور وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

آسمان تهران فردا (۱۰ آذر) نیمه ابری تا ابری، گاهی افزایش باد و بارش پراکنده و به‌تدریج افزایش دما با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۱۱ آذر) نیمه ابری، گاهی با افزایش باد همراه با افزایش ابر و با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار