تولید بیش از 100 محتوای آموزشی ویژه مانور زلزله در سیستان و بلوچستان 

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان از تولید بیش از 100 محتوای آموزشی ویژه مانور سراسری زلزله و ایمنی توسط دانش آموزان این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تولید بیش از 100 محتوای آموزشی ویژه مانور زلزله در سیستان و بلوچستان 

محمود همت در گفت وگو با پانا اظهار کرد: بیست و دومین مانور سراسری زلزله و ایمنی روز گذشته به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد ویژه دانش آموزان و اعضای خانواده آنان برگزار شد.
وی افزود: در سال‌های گذشته سازمان دانش آموزی با مشارکت پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، سازمان مدیریت بحران، صدا و سیما و جمعیت هلال احمر مانور سراسری زلزله و ایمنی را در مدارس برگزار می کرد اما در سال تحصیلی جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های حضور دانش آموزان در مدارس و برگزاری کلاسهای آموزشی دانش آموزان این مانور سراسری را به صورت مجازی در خانه و در کنار اعضای خانواده خود برگزار کردند.
این مسئول ادامه داد: از آنجایی که آموزش تعطیل نیست و اهمیت آموزش مهارت های اجتماعی و فعالیت های فوق برنامه نیز کمتر از آموزش مباحث درسی نیست، تولید محتوای آموزشی در رابطه با زلزله و ایمنی در مقابل این بلای طبیعی قبل از برگزاری مانور توسط دانش آموزان انجام و به دبیرخانه ارسال شد.
همت تصریح کرد: همچنین تهیه فیلم از پناهگیری و خروج اضطراری از منازل در زمان اجرای مانور نیز یکی دیگر از اقداماتی بود که توسط دانش آموزان استان انجام شد.
وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار در بخش پناهگیری و خروج اضطراری تا 13 آذر ادامه دارد، خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از 100 محتوای آموزشی در قالب فیلم، موشن گرافی ، اینفو گرافی اسلاید، پوستر و نقاشی از طریق سازمان های دانش آموزی ادارات شهرستان ها و مناطق به دبیرخانه مانور زلزله ارسال شده است.
مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان افزود: به سه اثر برتر در هر رشته جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار