مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در شبکه شاد:

معلمان قبل از شروع درس، توصیه های بهداشتی را در خصوص کرونا به دانش آموزان ارائه دهند

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد در آرامش است که می توان برای مدارس برنامه ریزی کرد و امور را پیش برد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان قبل از شروع درس، توصیه های بهداشتی را در خصوص کرونا به دانش آموزان ارائه دهند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه که به صورت ارتباط زنده اینترنتی در بستر شبکه شاد برگزار شد، اظهار کرد: همه با هم تلاش کنیم تا آموزش و پرورش استان رو به آرامش باشد چرا که در آرامش است که می توان برنامه ریزی کرد و کارها را پیش برد.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیران مدارس به ویژه مدیران ناحیه 2 ابراز کرد: بر خود می بالیم که مدیران بسیار توانمندی در سطح مدارس ناحیه ۲ حضور دارند و باید قدردان باشیم از فرصتی که خداوند به ما لطف کرده است تا بتوانیم گره ای از مشکلات دانش آموزان را بگشاییم.

این مقام مسئول اظهار کرد: باید ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی بین همکاران اداری و مدیران مدارس وجود داشته باشد اگر ارتباطات کاری به صورت دوستانه پیش گرفته شود و حرمت معلمان و همکاران حفظ شود، کارها پیش خواهد رفت و شخصا به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که شان معلمان و مدیران مدارس پایمال شود .

وی ضمن تاکید بر حفظ سلامت معلمان و دانش آموزان و خود مدیران عنوان کرد: معلمان قبل از شروع درس به مدت دو دقیقه نسبت به ارائه توصیه های بهداشتی در خصوص کرونا به دانش آموزان اهتمام بورزند و همه در حفظ سلامتی جامعه تلاش کنیم.

مظفری در ادامه تصریح کرد: نسبت به شناسایی دقیق دانش آموزان که به شبکه شاد دسترسی ندارند اقدام شود تا از طرق مقتضی نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه مدیران مدارس نظارت حداکثری بر آموزش دانش آموزان در شبکه شاد داشته باشند، گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عدالت آموزشی، رسیدگی به آموزش دانش آموزان در مناطق محروم مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین نسبت به تشکیل اتاق فکر در سطح ادارات آموزش و پرورش و مدارس برای برنامه ریزی مناسب برای آموزش در دوران کورونایی و پسا کرونا تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار