دریادار تنگسیری در پیامی به فرمانده نیروی دریایی ارتش؛

راه هم‌افزایی و همدلی با همرزمانمان در نیروی دریایی ارتش را دنبال می‌کنیم

تهران (پانا)- فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد که راه وحدت و همدلی و هم افزایی با همرزمانمان در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را همچنان دنبال خواهیم کرد و دوشادوش برادران دریادلمان در ارتش، لحظه‌ای از مسیر رشد و پیشرفت باز نخواهیم ایستاد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
راه هم‌افزایی و همدلی با همرزمانمان در نیروی دریایی ارتش را دنبال می‌کنیم

به گزارش سپاه نیوز؛ در متن پیام دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش آمده است: رزمندگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس در عرصه جهاد و شهادت، مایه سرافرازی و بالندگی انقلاب شدند و امروز در حفاظت از مرزهای دریایی، حافظ و نگهبان کیان و عزت ایران اسلامی هستند.

در ادامه این پیام خطاب به دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش آمده است: امروز نیروی دریایی راهبردی "ارتش جمهوری اسلامی ایران" و "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" از رهگذر همافزایی و هماهنگی و برقراری پیوندی مستحکم بر مدار ایمان و توحید و محور زعامت و رهبری معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا، به قدرتی بی مانند در منطقه تبدیل شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: هریک از دو نیروی سپاه و ارتش با ایفای نقشی تعریف شده و هم افزا، در قلمرو مأموریت های ابلاغی، نظام انقلابی و جبهه مقاومت اسلامی را در موضع برتری قرار داده و همه مدعیان ابرقدرتی در دریا را به کرنش و استیصال کشانده‌اند.

دریادار تنگسیری یادآور شد: راه وحدت و همدلی و هم افزایی با همرزمانمان در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را همچنان دنبال خواهیم کرد و دوشادوش برادران دریادلمان در ارتش، لحظه‌ای از مسیر رشد و پیشرفت باز نخواهیم ایستاد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: با تکیه بر توانمندی و قدرت اطمینان بخشی که در پرتو دانش، خلاقیت و ابتکار و سازندگی و در عین حال تلاش و مجاهدت شبانه روزی جوانان متخصص در ارتش و سپاه حاصل آمده، بیش از هر زمان دیگری آماده‌ایم تا ضمن اجرای مأموریت‌های دریایی در هر جغرافیایی که انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت تکلیف کند، هر متجاوز زیاده‌خواهی را در هر مقیاسی که باشد، تنبیه و تأدیب نماییم.

دریادار تنگسیری در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی فرارسیدن هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش را به دریادار خانزادی و آحاد کارکنان آن نیروی مقتدر تبریک گفته و سرافرازی دریادلان نیروی دریایی ارتش را در صیانت از آرمان‌های مقدّس انقلاب اسلامی در ظلّ توجّهات حضرت ولیعصر(عج) و نائب بر حقشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) از درگاه احدیت مسئلت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار