علی دارابی مطرح کرد؛

باید از متهمان ردیف اول ترورها انتقام سختی گرفت

تهران (پانا) - معاون امور استان‌های صداوسیما در یادداشتی نوشت که آمریکا، رژیم اشغالگر قدس، ارتجاع عرب و نوکران آنها مثل منافقین متهم ردیف اول این جنایات و ترورها هستند و باید از آنان انتقام سخت گرفت.

کد مطلب: ۱۱۴۲۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
باید از متهمان ردیف اول ترورها انتقام سختی گرفت

به گزارش روابط عمومی امور استان‌های صداوسیما، علی دارابی معاون امور استان‌های صداوسیما در یادداشتی به ابعاد ترور شهید محسن فخری زاده پرداخت.

وی نوشت:

«ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده عصر جمعه در نزدیکی دماوند توسط تروریست‌ها زنگ خطر را بار دیگر به صدا در آورد. با عرض تبریک و تسلیت شهادت این انسان مومن، خداجو، خادم مردم و از طراحان توسعه و پیشرفت کشور به رهبر حکیم انقلاب اسلامی، خانواده عزیز شهید و ملت بزرگ ایران چند نکته مهم و عبرت‌آموز را درباره این حادثه باید مورد توجه قرار داد:

نکته اول: خرابکاری در صنعت هسته‌ای از جمله نطنز و شهادت ٧ تن از دانشمندان هسته‌ای کشور در این سال‌ها نشان از «نفوذ دشمنان در مراکز حساس» است. آمریکا، رژیم اشغالگر قدس، ارتجاع عرب و نوکران آنها مثل منافقین متهم ردیف اول این جنایات و ترورها هستند و باید از آنان انتقام سخت گرفت.

نکته دوم: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور خدمات و فداکاری‌های بزرگی برای تامین امنیت، ثبات و استقلال کشور انجام داده‌اند و شهیدان زیادی هم در راه انجام وظیفه خود تقدیم کرده‌اند. اما پاسخگو بودن در این حادثه و بررسی کوتاهی احتمالی و برخورد قاطع با آن مورد انتظار مردم است. نهادهای اطلاعاتی که قدرتمندی آنها زبانزد جهانیان است باید کمترین خطاهای احتمالی را داشته باشند و اشراف اطلاعاتی آنان برای کشور اطمینان بخش باشد.

نکته سوم: بحران تحلیل از شرایط پیچیده امنیتی، اطلاعاتی در منطقه حساس و استراتژیک خاورمیانه از یک سو و رقابت‌های دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی بیگانه و دشمنان از سوی دیگر توسط برخی از مدیران و مسئولان ارشد کشور امری نابخشودنی است.

چگونه می‌توان از مقام‌های عالی امنیتی کشور پذیرفت که؛ هیچ تهدیدی متوجه مدیران کشور نیست و ترور مسئولان و مقامات مختص دهه شصت است و باید بساط حفاظت‌های مسئولان را جمع کرد.؟!

این قبیل تحلیل‌ها نشان از دست کم گرفتن فتنه و توطئه‌های دشمنان قسم خورده ملت ایران و نوعی خوشبینی به دور از واقعیت درباره مثلث ارتجاع عرب، رژیم صهیونیستی و قدرت‌های غربی و در راس آن آمریکای جنایتکار نسبت به اهمیت و قدرت فرامنطقه‌ای انقلاب اسلامی است.

نکته چهارم: دانشمندان و نخبگان ایرانی پرچم توسعه و پیشرفت را همچنان در دستان پرقدرت خود در اهتزاز برافراشته نگه خواهند داشت و راه شهیدان را پرقدرت‌تر و مقاوم‌تر از گذشته دنبال خواهند کرد. زیرا راهمان درست و برحق است و قدرت دفاعی و راهبردی کشور قابل معامله و مصالحه نیست و این را دولت و وزارت خارجه باید بیش از همه بدانند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار